CÜBBELİ AHMET “BEL’AM”CIK’I VE MAHMUT EFENDİ YAKINLARINA UYARI!
Haber Türk’te Fatih Altaylı’nın Cübbeli Ahmet’i aklamak ve reklamını yapmak üzere, 23 Temmuz 2009 Perşembe akşamı programa çıkarmasını ve pasveren sorularla, Ona kendisini savunma fırsatı sunmasını ve masumlaştırmaya çalışmasını; “Fatih Altaylı insafa geldi, Haber Türk hizaya girdi” sananlar yanılmaktaydı.
— “Jet-ski sefası israf değildir.
— Yüzme, atıcılık ve binicilik emredilmiştir.
— Bu nedenle yüzme havuzu yaptırmak sünnettir.” Diyen Cübbeli Ahmet’e hatırlatmak lazımdı:
Milletimiz fakru zaruret ve ümmetimiz esaret ve zillet altında kıvranırken, bütün imkân ve fırsatlarımızı bu zulüm ve sefaletten kurtulma yolunda harcamamızın farz-ı ayın olduğu bir dönemde; böylesine lüks ve fantezi heveslerinize sünnet kılıflı ruhsatlar uydurmanıza, Hz. Peygamber (A.S) sağ olsaydı nasıl bir tepkiyle sizleri te’dip buyuracaklardı?
Soru: Bir vaazınızda, “Gölcük depreminde faizcileri ve fahişeleri Allah yerle bir etti. İlahi adalet hepsinin belasını verdi” cinsinden laflar etmiştiniz. Bunlar yanlış ve haksız ithamlar değil miydi?
— Ben bu konuşmalarımda yer adı vermekten dolayı pişmanlık içindeyim. Yanlış yaptığımı kabul etmekteyim.
Ehlisünnete göre, birisi zina üzerinde iken ölse bile, o kişiye “kâfir gitti” denilemeyecektir. Meyhane ve kerhanede ölenler bile imanı varsa mümindir. Ama adam beş vakit namazını eda eder ve cami de ölür de, buna rağmen bir ayeti inkâr etmişse kâfir gidebilir.
Soru: Şimdi böyle bir deprem olsa aynı sözleri yine söyler misiniz?
— Hayır, “Her doğruyu her yerde söylemek doğru değildir”. Böyle isim ve yer belirtip insanları rencide eden ifadelerden sakınmak gerekir. O sözlerimden dolayı pişmanlık duyduğumu mahkemede de ifade etmişimdir.
Ben bu davalar açıldığında Avrupa’daydım. “Dışarıda sarayda yatacağıma, vatanımda zindan da yatarım” düşüncesiyle Türkiye’ye geldim. Ama ben o sözleri camide cemaate söyledim. Televizyonlara ve gazete sütunlarına malzeme olacağını hiç düşünmedim. Yanlış hareket etmişim. Herkesten özür dilerim.
Not: Öyleyse sen önce yalan-yanlış konuşup aldattığın ve manevi duygularını istismara kalkıştığın cemaatinden özür dilemen gerekmez mi?..
Soru: Mahmut Efendi’nin yeğeninin 18 trilyonluk bir yolsuzluk davası varmış, bunlar gerçek mi?
— Benim haberim yok. Olsa bile Hoca Efendinin yeğeni ile ne ilgisi olabilir?
Not: Oysa bu iddia doğruysa o yeğeni Hoca Efendiyi ve cemaatini istismar ederek bu soygun ve soysuzluğu işleyebilmiştir ve elbette ilgilidir.
Soru: Çocuk bebeklerle ilgili “şehveti tahrik ediyor, haramdır” iddialarınız olmuştu?
— Ben bu bebeklerle ilgili bir şey demedim. Sadece ergen kadınların çıplak şeklinin yanlışlığını söyledim. Kaldı ki bunları iki sene önce söylemiştim. Hâlbuki her türlü bebek serbesttir ve bebeklere tesettür lazım değildir. Barby bebekler kimseyi de beni de tahrik etmemektedir.
Not: Yine yalan söyleyip geri adım atıyor ve ucuz kahramanlık çıkışlarını inkâr ediyor. Oysa Barby bebekler ve bunların şehveti tahrik özelliği ile ilgili konuşmaları hala ortada duruyor ve herkes hatırlıyor.
Soru: Mehdilik konusu ve Adnan Oktar’la ilgili tepkileriniz nedendir?
— Onun görüşü yanlış. “100 tane hadis benim üzerime uygun düşüyor” diyerek Mehdiliğini ilan ediyor. Bu itikadi bir sapıklıktır. Mehdi her yüzyılın ilk çeyreğinde çıkar. Artık önümüzdeki Hicri yüzyılı beklemek lazımdır.
Soru: “7 yaşından itibaren kız çocuklarınızı öpmeyin ” demiştiniz?
— Yok, canım ben öpüyorum. Orda bir ince uyarı var, yoksa herkes kızını elbette öpebilir.
Not: Madem öyleyse, farklılık fantezisi ve bilgiçlik gösterisiyle sonunda böyle inkâr edip yan çizeceğin ve fetva vereceğin konuları niye bol keseden atıp tutuyordun?
Soru: Herkes sizin gibi İslami bir hayat yaşasa, siyaset ve sosyal münasebetlerden uzaklaşsa, bu doğru olur mu?
— Hayır, böyle bir şey emredilmemiştir, yararlı da değildir.
Kendi arabamım markasını hatırlamıyorum. Eşimin de arabası olabilir, vardır herhalde (şu kaypak ve kıvırmacı tavra bakın) onun arabasının markasını bilmiyorum.
Not: Hanımına aldığı saat ise öyle çok pahalı sayılmazmış, 15 bin dolar abartılıymış, sadece 5 bin dolarcıkmış!? Milyon dolarlık havuzlu lüks villalarda yaşamaktaymış. Ama zamanında 500 bin dolara burasını denk düşürüp ucuza kapatmışmış!?
İyi de bu milyon dolarları, fabrika dedikleri babasının çivi atölyesindeki kazancından oğulcağızına verdiği cep harçlıklarında mı yığmışlardı?
Cemaatine 100 liralık altın nişan yüzüğünü günah yapıp, kendi eşlerine (sayısını kendisi açıklasın) beş bin (5000) dolarlık saat takmayı mûbah sayan bu adamlar nasıl bir vicdan taşımaktaydı?
Soru: Kılık ve kıyafetiniz Devrim yasalarına aykırı değil mi?
— Hayır, Biz kanunlara asla karşı gelmeyiz. Laiklik Avrupa’daki gibi uygulansa çok iyidir.
Soru: Mevcut hukuk düzenine karşı mısınız?
— Hayır… Atatürk özgürlükler tanımış. Çok iyi yapmış. Buhari’yi tercüme ettirmiş. Elmalı’ya Kur’an tefsirinin tercümesini yazdırmış. Ondan sonra bazı sorunlar sıkıntılar yaşanmış, ama bugün tekrar düzelip her şey aslına varmış.
Not: Hani Atatürk Süfyan-Deccal’di? Hani “Mekke Müşrikleri taştan, şimdiki müşrikler ise betondan putlara tapardı?
Hani Atatürk din tahribatçısıydı ve kurduğu küfür nizamını(!) savunup sahip çıkan “kıp kızıl gâvur sayılırdı?”
Hani çarşaf yerine pardösü ile örtünenler bile “erkeğe benzediği” için lanete müstahaklardı?
Hani şeriatın birçok hükmünü tağyir ve tahrif ederek yürürlükten kaldırdıklarını iddia ettikleriniz “dinden çıkmış insanlardı?”
Hani Milli Çözümcüler Atatürk’e sahip çıktıkları ve saygı duydukları için sapıtmışlardı?
Şimdi kalkıp, yazdığımız “Bizim Atatürk” kitabından yaptıkları alıntı ve aktarmalara sığınarak kendilerini aklamaya ve sinsi suratlarını saklamaya uğraşmaktaydı.
Bütün bu konularla ilgili bugün inkâr ettikleri ve tam tersini söyledikleri, kuru sıkı iddialarını ve basit kahramanlık çıkışlarını içeren bantları ve şecere-i asılları ortaya konulmayacak; riyakârlık ve sahtekârlıkları yüzlerine çarpılmayacak mı sanmışlardı?
Cübbeli Ahmet:
Bizim hiçbir siyasetle işimiz ve ilgimiz olmaz. Zaten herkes rahatlıkla evinde ibadetini yapabiliyor, bundan başka ne istenir ki? Demekteydi…
Not: Hani “katıksız şeriatçıydınız?”, hani “takvacı tarikatçıydınız?” Hani “hak ve hakikatçıydınız?” Bütün bunları istismar ve suiistimal ettiğiniz kutsal kavramlar nerede kalmıştı?
Tekkede farklı, TV’de farklı; Mescitte ayrı, mahkemede ayrı tavır takınmak, iki yüzlülük ve münafıklığın, korkaklık ve kaypaklığın daniskasıydı!..
Acaba ;
●Türkiye’mizde devam eden ve Milletimizi canından bezdiren ekonomik sorunlarımız ve çözüm yolları
●AKP ile daha da korkunç boyutlara ulaşan ailevi ve ahlaki sıkıntılarımız ve çare olacak programları
●Masonik odakların ve sabataist cuntanın siyasi ve sosyal barbarlıkları ve zorbalıklarından çıkış kapıları
●Kemalizmi ve laisizmi siper edinen, Türk ve İslam düşmanlarının hukuki ve idari dayatmalarını ve haksızlıklarını bertaraf etme yolundaki amaç ve hazırlıkları
●İsrail’in Filistin vahşetiyle, ABD’nin Afganistan işgaliyle, İslam ülkelerinin ve Hz. Muhammed (S.A.V) ümmetinin uğradığı zulüm ve sömürü belaları ve bunlardan kurtuluş planları
Evet, imanın da, İslam’ın da, insanlığın da birinci derecede ve öncelikle giderilmesini emrettiği bu asıl ve temel sıkıntılarımızı, Fatih Altaylı niye hiç sormamış ve Cübbeli Ahmet niye fırsat bulmuşken bunlara hiç dokunmamıştı?
Çünkü bunların böyle bir derdi ve düşüncesi bulunmamaktaydı. Böylelerinin Hakkın hâkimiyeti Batılın bertaraf edilmesi, Siyonist sömürü sermayeye köleliğin bitirilmesi gibi gayeleri ve ciddi gayretleri yoktu, olamazdı. Bunlar camide, tekkede mangalda kül bırakmayan, ama mahkemeye ve TV’ye çıkınca hemen geri adım atıp uysallaşan uyuz ve ucuz kahramanlardı.
Siyonist sermayenin ve sabataist şebekenin hizmetindeki Haber-Türk TV’ye de işte böylesi “Bel’am”cıklar lazımdı. “Bel’am”cık diyoruz, çünkü bunlar “Bel’am”[1] bile olamazlardı… Bir soru üzerine: “Toplumla görüşme fırsatı ve mekânı olmadığını, münzevi yaşadığını, sürekli ilim ve ibadetle uğraştığını” söyleyip softalık taslamakta, ama Televizyona çıkıp reklam olmak için fırsat kollamaktaydı.
Bekleyin, ey Millet! Cübbeli ve cemaati, çok önemli Siyonist projeler ve siyasi manipüleler için parlatılıp hazırlanmaktaydı. Eski kuklalar fazla kullanılıp yalama olduğundan, yeni kuklalar piyasaya sunulmaktaydı!?
Cübbeli cambazının;
“İran’la ticari ilişkilere ve işbirliğine girmek çok yanlıştır. Çünkü İran Şia itikadını ve şeriat devrimi yasalarını bize ihraç etmeye çalışmaktadır” yaklaşımıyla ABD ve İsrail’in, AKP’yi de kullanarak İran’a saldırı planlarına dolaylı fetva veren sözleri; “Ehli Sünnet taraftarlığını, Amerika’ya uşaklık ve Ilımlı İslam safsatasına taşeronluk” şeklinde yorumlayıp yozlaştırma hesaplı olduğu da sırıtmaktaydı.
Ama umarız ki, bu şarlatanların peşine takılan safi ve samimi insanlarımız, bunların gerçek ayarını ve amacını anlayacak ve istismar edilmekten kurtulacaktı. Çünkü bir soru üzerine; “kendilerinin hiçbir okul açmadıklarını ve böyle şeylerle uğraşmadıklarını” söyleyerek, o sürekli övündükleri ve milletin zekât ve sadakalarını devşirdikleri “Kur’an Kurslarını” bile inkâra kalkışan korkak ve kaypakların, kendilerine sahip çıkamayacaklarını, artık anlamış olmaları” lazımdı.
Allah aşkına söyleyin, 28 Şubat sürecinin şaklabanları Ali Kalkancılar ve Fadime Şahin’lerle, şimdi Cübbeli Ahmetlerin ne farkı vardı? Onlar “cahil ve cesur cambaz”lar, bunlar ise “bilgiçlik budalası madrabaz”lardı!..
Daha önce Şeyh Mahmut Efendi Hazretlerinin tabii varisi olarak görülen iki muhterem Âlimin, oldukça şüpheli ve şaibeli şekilde hunharca katledilmesi sonucu, şimdi Siyonist ve Sabataist Haber-Türk’ün, Cübbeli Ahmet’i: “Nakşi Tarikatının veliahtı” olarak reklam ve ilan etmesi de, bu gibi manevi hizmet ve hareketleri; MİT, CIA, MOSSAD üzerinden kontrol altına almak isteyen şeytani çevrelerin, haince hesaplarını hatırlatmakta ve haklı olarak kafaları karıştırmaktaydı! Acaba…?
Bu endişelerle, Muhterem Mahmut Ustaoğlu Hocaefendinin yakınlarının; yiyecek ve içeceğine zehir katılmak, kullandığı ilaçların benzeri tehlikeli haplar yutturmak veya uykudayken boğdurmak şeklindeki muhtemel suikastlara karşı tedbirli davranmaları yolundaki bu samimi uyarılarımızı dikkate almaları lazımdır. Çünkü birileri kendisini veliaht ilan ettiriyorsa, Onun hırsı aklını ve vicdanını sarıp kuşatmıştır ve böylelerinin şerrinden sakınmalıdır.
ŞİİR
İçleri riya, nifak; gurur kibir yuvası
Zahiren bürünürler; sarık ile cübbeye!
Şehvet şöhrete tapar; kalbi şeytan kovası
Çalışıp ulaşmamış; bir tek helal habbeye!
Ondan bundan çaldığın; ilim diye satıyor
Kendin cennetlik sanıp; sağa sola çatıyor
Üç gram nafileye; bin bir hava katıyor
Bak, müfessir geçinen; manen müflis hoppaya!
Hep tavsiye ediyor; el âleme takvayı
Nefsine uyduruyor; ucuz kolay fetvayı
Zekât, hayır paradan; kesiyor “katkı payı”
Utanmadan harcarlar; on bin dolar küpeye!
Bin yıl öncede yaşar; o günkü yorumlarla
Kur’an: uğraşın diyor; bugünkü sorunlarla
Aynı saftalar, çağdaş; Firavun Karun’larla
Hakla Batılı koyar; bir siyasi kefeye!
[1] Bel’am: Din bilgici olmasına rağmen, zalimlerin ve kafirlerin keyfine hareket eden ve ezbere fetva veren tipler.
Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmak..
Önce bir sağ tarafınıza bir bakın nerede ise siz hariç binlerce insanın okuduğu fetullah gülen dosyası makalesine ve yayınlandığı tarihe bakın, daha sonra nifak hareketleri isimli bir kitap var ona ve ilk badkı tarihine de bakın, ….. 😉 … Evet ılımlı islam hakkında gerçek ve uyarıcı yazıları yaazan Ahmet hocadır ama cübbesiz olanı 😉 Ahmet Akgül hoca cübbeli ve dahi bir cok insandan seneler evvel bu ve bu gibi ïlımlı olsun, radkal oldun bütün din simsarlarının ipliğini pazara çıkarmış bir insandır….. Ve dergi olarak da bedelini ödemektedirler…. Önce bir sağa sola bir sorun araştırın da sonra afilili laflar edin….
yiğidi vur hakkını yeme
makalenizi okudum ahmet hoca aleyhine ne var ne yoksa her şeyi yazmışsınız buna eyvallah, ama şunu da ekleseydiniz samimiyetinize inanırdım ılımlı islam projesine ve fetullah gülen ekibine medyada karşı çıkan kendini kalkan olarak ortaya atan tek müslümandır sırf bu ılımlı islam projesine karşı çıktı diye cezaevine girdi ve sözünden de vazgeçmedi buyrun yarın ılımlı islam hakkında karşıt görüşleriniz bekliyorum medyada böyle bin kişinin okuduğu dergilerde değil milyonların izlediği bir tv de fetullah gülen e olan sert tutmunuzu bekliyorum .. bakalım o itam ettiğiniz cübbeli kadar cesaretlimisiniz
Cübbeli Ahmet hocanın Suriye’ye müdahale hakkındaki bu videosu
http://www.dailymotion.com/video/xkvw07_ajan-hocalar-cennety-turkyye_news Cübbeli Ahmet hocanın Suriye’ye müdahale hakkındaki bu adresteki videosunu izlemenizi tavsiye ederim.Şahsen izleyince facebookta şu yorumu yapmıştım.”””SİYONİZMİN EKMEĞİNE YAĞ SÜRMEK!…Cübbeli boşuna “parlatılmamış” sabetaist medyada zamanında fetva makamı olarak.Bu konu hakkında yazılar okumuştum ama videoyu izleyince inanamadım, Cübbeli de mi “Cübbe”sini çıkardı acaba!dedim.Eee Suriye’ye girmek için fetva da verdirilmiş, daha ne bekliyor bizim İsrail’e horozlanan hükümet, Suriye’ye girmek için?Afff, af.Ne günlerden geçiyoruz, kurt kuzu birbirine karışmış, ayırdedebilmek mesele, halkımız kime inanacak, kimi dinleyecek…Allah’ım şu zor zamanlardaki biz aciz kullarına acı ve yardım et, doğru yolu göster,doğru yolda yürüt, Müslüman kardeşlerimizle savaştırma, Müslümanları bir ve bütün eyle, içimizdeki münafıkların şerrinden, fitnelerinden koru…Amin.”””.Şimdi ise yahudilerin tüm kullandıkları kişilere, işleri bitince yaptıkları muamele gelmekle birlikte sizlerin yorumlarını da en doğruya ulaşmak gayesiyle merak ediyor ve de “Milli Çözüm ekibi sanırım yine haklı çıktı” demekten kendimi alamıyorum.Hakkınızı helal ediniz.Sevgilerimle, Milli Çözüm Ekibine Selamlar.
Cübbeli Ahmet hocanın Suriye’ye müdahale hakkındaki bu videosu
http://www.dailymotion.com/video/xkvw07_ajan-hocalar-cennety-turkyye_news Cübbeli Ahmet hocanın Suriye’ye müdahale hakkındaki bu adresteki videosunu izlemenizi tavsiye ederim.Şahsen izleyince facebookta şu yorumu yapmıştım.”””SİYONİZMİN EKMEĞİNE YAĞ SÜRMEK!…Cübbeli boşuna “parlatılmamış” sabetaist medyada zamanında fetva makamı olarak.Bu konu hakkında yazılar okumuştum ama videoyu izleyince inanamadım, Cübbeli de mi “Cübbe”sini çıkardı acaba!dedim.Eee Suriye’ye girmek için fetva da verdirilmiş, daha ne bekliyor bizim İsrail’e horozlanan hükümet, Suriye’ye girmek için?Afff, af.Ne günlerden geçiyoruz, kurt kuzu birbirine karışmış, ayırdedebilmek mesele, halkımız kime inanacak, kimi dinleyecek…Allah’ım şu zor zamanlardaki biz aciz kullarına acı ve yardım et, doğru yolu göster,doğru yolda yürüt, Müslüman kardeşlerimizle savaştırma, Müslümanları bir ve bütün eyle, içimizdeki münafıkların şerrinden, fitnelerinden koru…Amin.”””.Şimdi ise yahudilerin tüm kullandıkları kişilere, işleri bitince yaptıkları muamele gelmekle birlikte sizlerin yorumlarını da en doğruya ulaşmak gayesiyle merak ediyor ve de “Milli Çözüm ekibi sanırım yine haklı çıktı” demekten kendimi alamıyorum.Hakkınızı helal ediniz.Sevgilerimle, Milli Çözüm Ekibine Selamlar.
cbbeli ahmet hoca
cübbeli ahmet hoca’yı tanıyanlar tanır.tanımayanlar da maalesef böyle büyük bir alime iftira eder ve ancak kendi kendini helake götürür.hocamızın tek derdi içten ve dıştan sözde islami ve islam düşmanı medyasıyla islamı yıkmaya çalışan insanlara ve görüşlere karşı koyup,islamiyeti doğru olarak anlatan tek hak mezhep olan ehli sünneti yaymak ve insanların kafasının özellikle dahili birtakım şii,vehhabi,bozuk görüşlü ilahiyatçılar tarafından karıştrıldığı bu zamanda müslümanların bu yanlış görüşlere düşmesini engelleyip onların ehli sünnetten ve dinden çıkmasını önlemektir.çünkü günümüzde en önemli mesele budur.artık dindarı dahil bugün birçok kişi ehli sünnetten çıkmış sapık görüşlere kaymıştır.itikatlar zedelenmiştir.maalesef bizi yüzyıllar boyunca dışardan uğraşanlar yenememiş.bugün ilahiyatçı,hoca geçinenler sayesinde içimizde çok büyük bir gedik açmıştır.ülkemizdeki bazı ehli sünnet dışı bozuk görüşlü hocalar şunlardır;hayrettin karaman,mustafa islamoğlu,ali rıza demircan,mustafa karataş.bu isimleri meşhur ve takip edilen insanlar oldukları için yazıyorum.daha çok hoca var.bu kişiler devamlı konuşmalarıyla kitaplarıyla bizi ehli sünnetten çıkarıp cehenneme sürüklerkenken biz hala işin can alıcı noktasının farkında olmadan olaylara amerikan yanlısı,bopçu gibi kolay etiketlerle yaklaşmaya çalışıyoruz.arkdaşlar amerikanın da diyalogçuların de ılımlı islamcıların da amacı gerçek islam demek olan ehli sünneti itikadını bozmaktır.bu inanç zerre kadar bozulsa rabbim korusun işin ucu kafirliğe kadar gidebilir.ne cihad kalır,ne hoca,şeyh kalır,ne islam duygusu kalır ne de islamiyet kalır neuzübillah.artık insanda ehli sünnet itikadı zedelendi mi küfür lehine büyük bir yara açılmış,amerikanın dünyanın gavurunun da istediği büyük oranda olmuş demektir.onun için lütfen ilk başta islamın temel inançları demek olan olan ehli sünnet inancını ve islamiyeti iyi öğrenelim de ondan sonra bakalım bu hocalar neye ve kime karşı konuşuyor ve neyi ve kimi korumaya çalışıyor.eğer üslbuna takılıyorsanız onun tek amacı artık kendisine zevk ve eğlence verenden başka hiçbirşeye bakmayan dinlemeyen bu insanları mümkün olduğu kadar sevdirici cezbedici bir üslupla ve helala haram,harama helal dememek şartıyla insanların ehli sünnetten yani cehennemden kurtulan tek fırkadan hızla uzaklaştığı günümüzde en azından ehli sünnet ve helal dairesinde tutabilmektir.yani maksat işin başında da sonunda da dindir.Allah (celle celaluhu)’nun rızasıdır.bunu böyle bilelim.yeter ki dinimizi bilelim ve insaflıca dinleyelim karşıdakini.ve asıl büyük resmi görelim
cbbeli ahmet hoca
cübbeli ahmet hoca’yı tanıyanlar tanır.tanımayanlar da maalesef böyle büyük bir alime iftira eder ve ancak kendi kendini helake götürür.hocamızın tek derdi içten ve dıştan sözde islami ve islam düşmanı medyasıyla islamı yıkmaya çalışan insanlara ve görüşlere karşı koyup,islamiyeti doğru olarak anlatan tek hak mezhep olan ehli sünneti yaymak ve insanların kafasının özellikle dahili birtakım şii,vehhabi,bozuk görüşlü ilahiyatçılar tarafından karıştrıldığı bu zamanda müslümanların bu yanlış görüşlere düşmesini engelleyip onların ehli sünnetten ve dinden çıkmasını önlemektir.çünkü günümüzde en önemli mesele budur.artık dindarı dahil bugün birçok kişi ehli sünnetten çıkmış sapık görüşlere kaymıştır.itikatlar zedelenmiştir.maalesef bizi yüzyıllar boyunca dışardan uğraşanlar yenememiş.bugün ilahiyatçı,hoca geçinenler sayesinde içimizde çok büyük bir gedik açmıştır.ülkemizdeki bazı ehli sünnet dışı bozuk görüşlü hocalar şunlardır;hayrettin karaman,mustafa islamoğlu,ali rıza demircan,mustafa karataş.bu isimleri meşhur ve takip edilen insanlar oldukları için yazıyorum.daha çok hoca var.bu kişiler devamlı konuşmalarıyla kitaplarıyla bizi ehli sünnetten çıkarıp cehenneme sürüklerkenken biz hala işin can alıcı noktasının farkında olmadan olaylara amerikan yanlısı,bopçu gibi kolay etiketlerle yaklaşmaya çalışıyoruz.arkdaşlar amerikanın da diyalogçuların de ılımlı islamcıların da amacı gerçek islam demek olan ehli sünneti itikadını bozmaktır.bu inanç zerre kadar bozulsa rabbim korusun işin ucu kafirliğe kadar gidebilir.ne cihad kalır,ne hoca,şeyh kalır,ne islam duygusu kalır ne de islamiyet kalır neuzübillah.artık insanda ehli sünnet itikadı zedelendi mi küfür lehine büyük bir yara açılmış,amerikanın dünyanın gavurunun da istediği büyük oranda olmuş demektir.onun için lütfen ilk başta islamın temel inançları demek olan olan ehli sünnet inancını ve islamiyeti iyi öğrenelim de ondan sonra bakalım bu hocalar neye ve kime karşı konuşuyor ve neyi ve kimi korumaya çalışıyor.eğer üslbuna takılıyorsanız onun tek amacı artık kendisine zevk ve eğlence verenden başka hiçbirşeye bakmayan dinlemeyen bu insanları mümkün olduğu kadar sevdirici cezbedici bir üslupla ve helala haram,harama helal dememek şartıyla insanların ehli sünnetten yani cehennemden kurtulan tek fırkadan hızla uzaklaştığı günümüzde en azından ehli sünnet ve helal dairesinde tutabilmektir.yani maksat işin başında da sonunda da dindir.Allah (celle celaluhu)’nun rızasıdır.bunu böyle bilelim.yeter ki dinimizi bilelim ve insaflıca dinleyelim karşıdakini.ve asıl büyük resmi görelim
SÖZDE ALİM,ÖZDE CAHİL SİTE YAZARI…
“Soru: Bir vaazınızda, “Gölcük depreminde faizcileri ve fahişeleri Allah yerle bir etti. İlahi adalet hepsinin belasını verdi” cinsinden laflar etmiştiniz. Bunlar yanlış ve haksız ithamlar değil miydi?
— Ben bu konuşmalarımda yer adı vermekten dolayı pişmanlık içindeyim. Yanlış yaptığımı kabul etmekteyim.
Ehlisünnete göre, birisi zina üzerinde iken ölse bile, o kişiye “kâfir gitti” denilemeyecektir. Meyhane ve kerhanede ölenler bile imanı varsa mümindir. Ama adam beş vakit namazını eda eder ve cami de ölür de, buna rağmen bir ayeti inkâr etmişse kâfir gidebilir.”
BU YAZIYI YAZAN SÖZDE ALİM GÖRÜNEN, ÖZDE CAHİL OLAN KİŞİYE SORUYORUM;
“NASIL YAŞARSANIZ, ÖYLE ÖLÜRSÜNÜZ” HADİS-İ ŞERİF’İNİ DUYDUNUZMU HİÇ? YA DA ŞÖYLE SORAYIM; HİÇ AÇIPTA KUR’AN’I KERİM YADA HADİS OKUYORMUSUNUZ?
SÖZDE ALİM,ÖZDE CAHİL SİTE YAZARI…
“Soru: Bir vaazınızda, “Gölcük depreminde faizcileri ve fahişeleri Allah yerle bir etti. İlahi adalet hepsinin belasını verdi” cinsinden laflar etmiştiniz. Bunlar yanlış ve haksız ithamlar değil miydi?
— Ben bu konuşmalarımda yer adı vermekten dolayı pişmanlık içindeyim. Yanlış yaptığımı kabul etmekteyim.
Ehlisünnete göre, birisi zina üzerinde iken ölse bile, o kişiye “kâfir gitti” denilemeyecektir. Meyhane ve kerhanede ölenler bile imanı varsa mümindir. Ama adam beş vakit namazını eda eder ve cami de ölür de, buna rağmen bir ayeti inkâr etmişse kâfir gidebilir.”
BU YAZIYI YAZAN SÖZDE ALİM GÖRÜNEN, ÖZDE CAHİL OLAN KİŞİYE SORUYORUM;
“NASIL YAŞARSANIZ, ÖYLE ÖLÜRSÜNÜZ” HADİS-İ ŞERİF’İNİ DUYDUNUZMU HİÇ? YA DA ŞÖYLE SORAYIM; HİÇ AÇIPTA KUR’AN’I KERİM YADA HADİS OKUYORMUSUNUZ?
“Haber Türk’te Fatih Altaylı’nın Cübbeli Ahmet’i aklamak ve reklamını yapmak üzere, 23 Temmuz 2009 Perşembe akşamı programa çıkarmasını ve pasveren sorularla, Ona kendisini savunma fırsatı sunmasını ve masumlaştırmaya çalışmasını; “Fatih Altaylı insafa geldi, Haber Türk hizaya girdi” sananlar yanılmaktaydı.
— “Jet-ski sefası israf değildir.
— Yüzme, atıcılık ve binicilik emredilmiştir.
— Bu nedenle yüzme havuzu yaptırmak sünnettir.” Diyen Cübbeli Ahmet’e hatırlatmak lazımdı:
Milletimiz fakru zaruret ve ümmetimiz esaret ve zillet altında kıvranırken, bütün imkân ve fırsatlarımızı bu zulüm ve sefaletten kurtulma yolunda harcamamızın farz-ı ayın olduğu bir dönemde; böylesine lüks ve fantezi heveslerinize sünnet kılıflı ruhsatlar uydurmanıza, Hz. Peygamber (A.S) sağ olsaydı nasıl bir tepkiyle sizleri te’dip buyuracaklardı?”
BU NASIL PERVASIZ VE TERBİYESİZCE BİR ELEŞTİRİ(İFTİRA) ŞEKLİDİR?
GERÇEKTEN ALLAHTAN KORKAN BİR MÜSLÜMAN BÖYLE BİR YAZI YAZMAZ.
BU SİTEYİ HAZIRLAYANLARA VE BU YAZIYI YAZANLARA SORUYORUM;
SİZ (ALLAH RIZASI İÇİN DE OLSA) AHMET HOCA’NIN BU KONU HAKKINDA YAPTIĞI YORUMLAR İÇİN HİÇ AYET-İ KERİME YADA HADİSİ ŞERİFLERİ ARAŞTIRDINIZMI? YOKSA TAHMİN ETTİĞİM GİBİ, BİRYERLERDEN NEMALANMAYA ÇALIŞAN MÜNAFIKLARDAN MISINIZ?
“Haber Türk’te Fatih Altaylı’nın Cübbeli Ahmet’i aklamak ve reklamını yapmak üzere, 23 Temmuz 2009 Perşembe akşamı programa çıkarmasını ve pasveren sorularla, Ona kendisini savunma fırsatı sunmasını ve masumlaştırmaya çalışmasını; “Fatih Altaylı insafa geldi, Haber Türk hizaya girdi” sananlar yanılmaktaydı.
— “Jet-ski sefası israf değildir.
— Yüzme, atıcılık ve binicilik emredilmiştir.
— Bu nedenle yüzme havuzu yaptırmak sünnettir.” Diyen Cübbeli Ahmet’e hatırlatmak lazımdı:
Milletimiz fakru zaruret ve ümmetimiz esaret ve zillet altında kıvranırken, bütün imkân ve fırsatlarımızı bu zulüm ve sefaletten kurtulma yolunda harcamamızın farz-ı ayın olduğu bir dönemde; böylesine lüks ve fantezi heveslerinize sünnet kılıflı ruhsatlar uydurmanıza, Hz. Peygamber (A.S) sağ olsaydı nasıl bir tepkiyle sizleri te’dip buyuracaklardı?”
BU NASIL PERVASIZ VE TERBİYESİZCE BİR ELEŞTİRİ(İFTİRA) ŞEKLİDİR?
GERÇEKTEN ALLAHTAN KORKAN BİR MÜSLÜMAN BÖYLE BİR YAZI YAZMAZ.
BU SİTEYİ HAZIRLAYANLARA VE BU YAZIYI YAZANLARA SORUYORUM;
SİZ (ALLAH RIZASI İÇİN DE OLSA) AHMET HOCA’NIN BU KONU HAKKINDA YAPTIĞI YORUMLAR İÇİN HİÇ AYET-İ KERİME YADA HADİSİ ŞERİFLERİ ARAŞTIRDINIZMI? YOKSA TAHMİN ETTİĞİM GİBİ, BİRYERLERDEN NEMALANMAYA ÇALIŞAN MÜNAFIKLARDAN MISINIZ?
ALLAH BU SİTEYİ KURANLARADA, BU YAZIYI PAYLAŞANLARA DA CEZASINI VERECEKTİR.
CÜBBELİ AHMET HOCA EFENDİYİ ÇOK İYİ TANIYAN BİRİ OLARAK, BU ALTINDA MASONCULUK, SİYONİSTLİK KOKAN UYDURUK YAZIYA KANMAMALARINI ALLAH RIZASI İÇİN RİCA EDİYORUM… NE KADAR UĞRAŞIRSANIZ UĞRAŞIN, ELİNİZDEN GELENİ ARDINIZA KOYMAYIN AMA ŞUNU DA UNUTMAYIN “YEMEZLER… BAŞKA KAPIYA…”
ALLAH BU SİTEYİ KURANLARADA, BU YAZIYI PAYLAŞANLARA DA CEZASINI VERECEKTİR.
CÜBBELİ AHMET HOCA EFENDİYİ ÇOK İYİ TANIYAN BİRİ OLARAK, BU ALTINDA MASONCULUK, SİYONİSTLİK KOKAN UYDURUK YAZIYA KANMAMALARINI ALLAH RIZASI İÇİN RİCA EDİYORUM… NE KADAR UĞRAŞIRSANIZ UĞRAŞIN, ELİNİZDEN GELENİ ARDINIZA KOYMAYIN AMA ŞUNU DA UNUTMAYIN “YEMEZLER… BAŞKA KAPIYA…”
YAZIKLAR OLSUN!!!!!!!
ne kadar terbıyesızce yorumlar okudum cübbeli hocayı yakından tanıyorum asla öyle sacma sapan işler yapacak bırı degıl >:(haberturku tebrık edıyorum hmn reddettı cunku herkes cubbelı hcnın öyle şeyler yapmıcanı bılır her şer gıbı gözukende vardr bı hayır bosver hcm buda gecer yahuuuu
YAZIKLAR OLSUN!!!!!!!
ne kadar terbıyesızce yorumlar okudum cübbeli hocayı yakından tanıyorum asla öyle sacma sapan işler yapacak bırı degıl :sad:haberturku tebrık edıyorum hmn reddettı cunku herkes cubbelı hcnın öyle şeyler yapmıcanı bılır her şer gıbı gözukende vardr bı hayır bosver hcm buda gecer yahuuuu
cübbeliye büyük yanlış
بسم الله الرحمن الرحيم
“bu yazıyı yazan biri herhalde abd ortağı yada vehabi olabilir. Çünkü cübbeli bunlarla mücadele ediyor.istesenizde istemesenizde Allah nurunu tamamlayacaktır.
cübbeliye büyük yanlış
بسم الله الرحمن الرحيم
“bu yazıyı yazan biri herhalde abd ortağı yada vehabi olabilir. Çünkü cübbeli bunlarla mücadele ediyor.istesenizde istemesenizde Allah nurunu tamamlayacaktır.
S.a
Arkadaslar gøruyorsunuz degilmi nasil bir birimizi yemek icin bir sebep bulupta hemen parliyip tartisiyoruz, su bi gercek cubbeli ahmet hocayi yeri geldigi zaman takip eden bir insanim ama milli gørus ve milli cøzum dergisini sikca takip eden bir insan olarak su søyleyebilirim milli cøzum dergisinin saglam tespitleri vardir bunu gøz ardi etmemek lazim hakki hakkka vereceksek kisilerin yasam sekillerine yada yasayis tarzina degilde hakki batila karisitiyormu karistirmiyormu. sekline degil suurna bakarak yorum uretsek daha verimli ve kirici olmayiz, ve bir birmizle de tartisirsak bize verilen bu ømru bosa harcamamis oluruz bunlar bizim gucumuzu kuvvetimizi kiriyor ama milli cozum dergisi guzel bir yazi yazmis biraz kirici olmus ama yazi ve tespitler saglam.Saygilar S.a
S.a
Arkadaslar gøruyorsunuz degilmi nasil bir birimizi yemek icin bir sebep bulupta hemen parliyip tartisiyoruz, su bi gercek cubbeli ahmet hocayi yeri geldigi zaman takip eden bir insanim ama milli gørus ve milli cøzum dergisini sikca takip eden bir insan olarak su søyleyebilirim milli cøzum dergisinin saglam tespitleri vardir bunu gøz ardi etmemek lazim hakki hakkka vereceksek kisilerin yasam sekillerine yada yasayis tarzina degilde hakki batila karisitiyormu karistirmiyormu. sekline degil suurna bakarak yorum uretsek daha verimli ve kirici olmayiz, ve bir birmizle de tartisirsak bize verilen bu ømru bosa harcamamis oluruz bunlar bizim gucumuzu kuvvetimizi kiriyor ama milli cozum dergisi guzel bir yazi yazmis biraz kirici olmus ama yazi ve tespitler saglam.Saygilar S.a
KULLANILACAK MALZEME ÇOK
Müslümanım diyen kesimin veya tarikatlara intisaplıyım diyen kesimin çoğunun neden bu kadar IQ su düşük bir türlü çözemiyorum.olayları çözmeyi bırak kendini tanıyamıyor bile. yani uçkurunu çoğu bağlayamıyor ve dünyaya ferman vermeğe kalkıyor. acaba özellikle bunları bir şekilde mübarek şerbet,şeyhimizin içtiği atık var içinde, her derde deva, ne niyetle içersen çare olur.. vb. israiliyattan kalma şarlaatanlıklar ile (zemzem hariç) bunların zihinsel yeteneğini tahrip edici seyreltik karışımlı (kimyasal isim ve terkiplerini yazmıyorum olumsuz örnek olmasın diye)sıvı mı içiriyorlar. Asla Bir MÜ MİN’im iddiasında bulunan kişi Allah’ın izni ile bu kadar seviyesiz olamaz. Çok hayret ediyorum. Biz gurup olarak sonradan İslamı ilmel yagiyn araştırtık ve teslim olduk. ama çok hayret ediyorum şu düşük IQ olayını. Gerçekten DERİNLEMESİNE ARAŞTIRILMALI. ÇÖZÜM BULUNMALI . nU TÜR KİMYASAL TAHRİBATLARIN BİR KISMININ ETKİSİ BİRÇOK ANTAGONİSTİK TERKİPLER İLE ETKİSİZ DURUMA GETİRİLİYOR. Nice çok zeki körpe beyinli gençler bu dezgahlardan (sanırız planlı şekilde )geçirilerek adeta iğdiş ediliyor. Lütfen İnsanlık adına bunlara sahip çıkınız. yazık nice beyinler ülkenin geleceğini karartma adına tahrip ediliyor.NOT: sağlıklı tarikatlara,şeyh ve hoca efendilere karşıtlığımız yok, tüm mü’minlerin ellerinden öper saygı-sevgi duygularımızı sunarız.DERDİMİZ İSLAM TOPLUMUNUN GELECEK ÖNCÜLERİ,İNSANLIĞIN GELECEĞİNİN KURTARILMASINDA (VESİLE ŞEKLİNDE) görev alacak üstün IQ lu GENÇLİĞİMİZ…
KULLANILACAK MALZEME ÇOK
Müslümanım diyen kesimin veya tarikatlara intisaplıyım diyen kesimin çoğunun neden bu kadar IQ su düşük bir türlü çözemiyorum.olayları çözmeyi bırak kendini tanıyamıyor bile. yani uçkurunu çoğu bağlayamıyor ve dünyaya ferman vermeğe kalkıyor. acaba özellikle bunları bir şekilde mübarek şerbet,şeyhimizin içtiği atık var içinde, her derde deva, ne niyetle içersen çare olur.. vb. israiliyattan kalma şarlaatanlıklar ile (zemzem hariç) bunların zihinsel yeteneğini tahrip edici seyreltik karışımlı (kimyasal isim ve terkiplerini yazmıyorum olumsuz örnek olmasın diye)sıvı mı içiriyorlar. Asla Bir MÜ MİN’im iddiasında bulunan kişi Allah’ın izni ile bu kadar seviyesiz olamaz. Çok hayret ediyorum. Biz gurup olarak sonradan İslamı ilmel yagiyn araştırtık ve teslim olduk. ama çok hayret ediyorum şu düşük IQ olayını. Gerçekten DERİNLEMESİNE ARAŞTIRILMALI. ÇÖZÜM BULUNMALI . nU TÜR KİMYASAL TAHRİBATLARIN BİR KISMININ ETKİSİ BİRÇOK ANTAGONİSTİK TERKİPLER İLE ETKİSİZ DURUMA GETİRİLİYOR. Nice çok zeki körpe beyinli gençler bu dezgahlardan (sanırız planlı şekilde )geçirilerek adeta iğdiş ediliyor. Lütfen İnsanlık adına bunlara sahip çıkınız. yazık nice beyinler ülkenin geleceğini karartma adına tahrip ediliyor.NOT: sağlıklı tarikatlara,şeyh ve hoca efendilere karşıtlığımız yok, tüm mü’minlerin ellerinden öper saygı-sevgi duygularımızı sunarız.DERDİMİZ İSLAM TOPLUMUNUN GELECEK ÖNCÜLERİ,İNSANLIĞIN GELECEĞİNİN KURTARILMASINDA (VESİLE ŞEKLİNDE) görev alacak üstün IQ lu GENÇLİĞİMİZ…
dengesizlerin yüz karaları
ya siz önce bi kendinizi ölcüp tartıp konusun cübeli hocamız hakkında kendi fikirleriniz beyanınca yalan yaanliş seyler cikartmayın cümle alem biraraya gelse hickise onın gibi olamaz hocamız sizi imana davet ediyo sizse geri tepiyonuz yapmayın bole yugoslavyalık
cübbeli hocam allah sizden razi olson sadece hocamızı kıskanıyorlar bukadar söylüyorum
dengesizlerin yüz karaları
ya siz önce bi kendinizi ölcüp tartıp konusun cübeli hocamız hakkında kendi fikirleriniz beyanınca yalan yaanliş seyler cikartmayın cümle alem biraraya gelse hickise onın gibi olamaz hocamız sizi imana davet ediyo sizse geri tepiyonuz yapmayın bole yugoslavyalık
cübbeli hocam allah sizden razi olson sadece hocamızı kıskanıyorlar bukadar söylüyorum
Ne Kadar Cahilce Yazılmış bir Yazı
Çok cahilane yazılmış bi yazı…Biraz araştırın kardeşim. Cübbeli hocaya laf ederken önce kendinize bi bakın. Artık bundan böyle benim için Milli Çözüm Dergisi bitmiştir.
Ne Kadar Cahilce Yazılmış bir Yazı
Çok cahilane yazılmış bi yazı…Biraz araştırın kardeşim. Cübbeli hocaya laf ederken önce kendinize bi bakın. Artık bundan böyle benim için Milli Çözüm Dergisi bitmiştir.
Yahu size ne oluyor yarası olan gocunsun yazıyı yazanın değil de yazıda geçen cevabını versin aslı tarbiyesizlik bu sizin yaptığınız
o kadar tv proğramlarına çıkan cübbeli ahmet değilmi erkek adamsa sayın ahmet hocanın çıksın karşısına yok bu tür yazıları muhatap almazmış yok bilmem ne biz bunları çok duyduk kaçmak suçunu her daim kabul etmektir . fatih altaylı sordu cübbeliye cübbeli buna mukabil cevap bile veremedi laf hokkabazlığının anlamı yok işte hodri meydan varsa ortada yanlış birşey çıksın açıklasın ben milli çözümü sürekli takip eden ve okuyan bir insanım sonuna kadar doğru yolda ilerliyor kısacası çibanları deşiyor erbakan hocanın tabiriyle söylüyorum sömürücülerin işbirlikçilerimisiniz yoksa milli görüşçümüsünüz [b][/b]
Yahu size ne oluyor yarası olan gocunsun yazıyı yazanın değil de yazıda geçen cevabını versin aslı tarbiyesizlik bu sizin yaptığınız
o kadar tv proğramlarına çıkan cübbeli ahmet değilmi erkek adamsa sayın ahmet hocanın çıksın karşısına yok bu tür yazıları muhatap almazmış yok bilmem ne biz bunları çok duyduk kaçmak suçunu her daim kabul etmektir . fatih altaylı sordu cübbeliye cübbeli buna mukabil cevap bile veremedi laf hokkabazlığının anlamı yok işte hodri meydan varsa ortada yanlış birşey çıksın açıklasın ben milli çözümü sürekli takip eden ve okuyan bir insanım sonuna kadar doğru yolda ilerliyor kısacası çibanları deşiyor erbakan hocanın tabiriyle söylüyorum sömürücülerin işbirlikçilerimisiniz yoksa milli görüşçümüsünüz
s.a bu ne terbiyezsizce bi yazı böyle cübbeli ahmet hoca hiç bi şeyi kafasından uydurmuyo madem bu yazıyı yazanlar inanmıyo açsınlar kuran ı kerim i baksınlar ve daha sonra böle abuk subuk yazı yazmaya kalksınlar buna karsılık hem cübbeli ahmet hocadan hem de sevenlerinden özür dilenmesini istiyorum…
s.a bu ne terbiyezsizce bi yazı böyle cübbeli ahmet hoca hiç bi şeyi kafasından uydurmuyo madem bu yazıyı yazanlar inanmıyo açsınlar kuran ı kerim i baksınlar ve daha sonra böle abuk subuk yazı yazmaya kalksınlar buna karsılık hem cübbeli ahmet hocadan hem de sevenlerinden özür dilenmesini istiyorum…
haddinizi bilin
once siz kimin adına yazıyosunuz bu yazıları onu bi açıklayın sorada haddinizi bilin cubbeli hocaya iftira atıp efendi hazretlerini kalkan yapan şia larmısınız yoksa mehdi ayagına yatıp cahil ham sofuları kandıran adanan oktarın işallah maşallah cılarımısınız yoksa para için dinini satan diyanetin sayfası milli gazete falan uzar gider bu liste cubbeli konuşuyosa efendi hazretlerinden izin almadan konuşmuyo efendi hazretlerinden izin alamadan adım bile atmıyo hoca sora ne soyluyosa ayet hadıse dayanarak soyluyo size mevlam hidayet versin efendi hazretlerine de kalkan olarak yapışmayın evliyanı bedduasını alan bi daha toparlanamz efendi hazretleri cubbeli hoca hakkındaki herşeyden haberdardır kendisi onu yonlendiriyo sora efendi hazretlerine rabbim uzun omur ihsan eylesin onun yerine gececek alimler bellidir bunu butun cemaat biliyo siz kendinizle oynamaya devam edin xxxxxxx xxxxxxxxx
haddinizi bilin
once siz kimin adına yazıyosunuz bu yazıları onu bi açıklayın sorada haddinizi bilin cubbeli hocaya iftira atıp efendi hazretlerini kalkan yapan şia larmısınız yoksa mehdi ayagına yatıp cahil ham sofuları kandıran adanan oktarın işallah maşallah cılarımısınız yoksa para için dinini satan diyanetin sayfası milli gazete falan uzar gider bu liste cubbeli konuşuyosa efendi hazretlerinden izin almadan konuşmuyo efendi hazretlerinden izin alamadan adım bile atmıyo hoca sora ne soyluyosa ayet hadıse dayanarak soyluyo size mevlam hidayet versin efendi hazretlerine de kalkan olarak yapışmayın evliyanı bedduasını alan bi daha toparlanamz efendi hazretleri cubbeli hoca hakkındaki herşeyden haberdardır kendisi onu yonlendiriyo sora efendi hazretlerine rabbim uzun omur ihsan eylesin onun yerine gececek alimler bellidir bunu butun cemaat biliyo siz kendinizle oynamaya devam edin xxxxxxx xxxxxxxxx
Aynaya Bak Aynaya
Cübbeli Ahmed Hocayı eleştirenler önce aynaya baksınlar. Sizi ulusal kanalcılar sizi…
Aynaya Bak Aynaya
Cübbeli Ahmed Hocayı eleştirenler önce aynaya baksınlar. Sizi ulusal kanalcılar sizi…
S.a.
mükemmel bir yazı yazının eline koluna zihnine saglık Allah zihnini ve aklini simdi oldugu gibi her zaman acik tutsun. bazi yorumlara gülüp geciyorum. Ne güzel yapmıs yazar münafık karakterli birine karsi elbette sert, caydirici ve derecesine uygun kücük düsürücü yazı yazılmalıydı. Bu hoca efendilerdir zaten basima akpyi saranlar. ki o akp irakta katledilen namusu kirleten müslüman kardeslerimizin üzere kalkan amerikan ucaklarinin sorti sayilarini gazetelere utanmadan övünc kaynagi gibi söyleyenler ve daha yazmakla bitmeyecek rezilliklere imza atanlar.. Bu yazi dolayisiyla yerinde duramayan tirnaklarini kemirenler size de cevabim ben bu dergiyi yillardir takip eden biri olarak biliyorum ki onlar “kınayıcının kınamasından korkmayanlar”dir. Ne yapsanız boş Hak gelmiştir Batıl Zail olmaya mahkumdur.
S.a.
mükemmel bir yazı yazının eline koluna zihnine saglık Allah zihnini ve aklini simdi oldugu gibi her zaman acik tutsun. bazi yorumlara gülüp geciyorum. Ne güzel yapmıs yazar münafık karakterli birine karsi elbette sert, caydirici ve derecesine uygun kücük düsürücü yazı yazılmalıydı. Bu hoca efendilerdir zaten basima akpyi saranlar. ki o akp irakta katledilen namusu kirleten müslüman kardeslerimizin üzere kalkan amerikan ucaklarinin sorti sayilarini gazetelere utanmadan övünc kaynagi gibi söyleyenler ve daha yazmakla bitmeyecek rezilliklere imza atanlar.. Bu yazi dolayisiyla yerinde duramayan tirnaklarini kemirenler size de cevabim ben bu dergiyi yillardir takip eden biri olarak biliyorum ki onlar “kınayıcının kınamasından korkmayanlar”dir. Ne yapsanız boş Hak gelmiştir Batıl Zail olmaya mahkumdur.
Uyarı…
Bu ne cahillik. Bu mudur sizlere cemaatte öğretilen. Bu mu irfan !!! Gezin okuyun biraz Alim görün. Biraz feraset biraz dirayet olsa cübbelinin ne mal olduğunu anlar bu yazıda Mahmut Efendi Hz lerine zerre laf edilmediğini aksine çok sevilip sayıldığını idrak eder Erbakan Hocamıza dil uzatma edepszliği ve terbiyesizliğinde bulunmazdınız. Sizler bu cemaatin Temsilcii olamasınız. Bu dergi Hakkı üztün tutttuğu için “asıl büyük cihad zalim yöneticiye hakkı haykırmaktır” hadisi şerifin bir tecellisi olarak ergenekoncularla ilişkilendirildi onca eza gördü. Bu sadıkalrın hakkına girmenin manasını ancak ahiretteanlarsınız. Bu yazıların yazılış amacı birilerini kötülemek değil siyonizmin sızdırdığı kim varsa tehcir etmektir. gerektiğinde parti içindekiler bile. çünkü sadece hakk üstün tutar yalnız Allah dan korkar bu dergi. Ayrıca hidayet, feraset ve dirayet özelliği gereği tüm bu bilgiler yoksa yabancı servislerle alakası sadece iftiradır. Hz. Erbakan Hocamıza,Mahmut Efendiye (kds) hürmet ve tm sadıklara selam olsun…
Uyarı…
Bu ne cahillik. Bu mudur sizlere cemaatte öğretilen. Bu mu irfan !!! Gezin okuyun biraz Alim görün. Biraz feraset biraz dirayet olsa cübbelinin ne mal olduğunu anlar bu yazıda Mahmut Efendi Hz lerine zerre laf edilmediğini aksine çok sevilip sayıldığını idrak eder Erbakan Hocamıza dil uzatma edepszliği ve terbiyesizliğinde bulunmazdınız. Sizler bu cemaatin Temsilcii olamasınız. Bu dergi Hakkı üztün tutttuğu için “asıl büyük cihad zalim yöneticiye hakkı haykırmaktır” hadisi şerifin bir tecellisi olarak ergenekoncularla ilişkilendirildi onca eza gördü. Bu sadıkalrın hakkına girmenin manasını ancak ahiretteanlarsınız. Bu yazıların yazılış amacı birilerini kötülemek değil siyonizmin sızdırdığı kim varsa tehcir etmektir. gerektiğinde parti içindekiler bile. çünkü sadece hakk üstün tutar yalnız Allah dan korkar bu dergi. Ayrıca hidayet, feraset ve dirayet özelliği gereği tüm bu bilgiler yoksa yabancı servislerle alakası sadece iftiradır. Hz. Erbakan Hocamıza,Mahmut Efendiye (kds) hürmet ve tm sadıklara selam olsun…
Sen kimsin be
Sen kimsin de mahmud efendi hz.nin cemaatini uyaracaksın be ahmak adam. sen kendini ne zannediyorsun…Cübbeli Hocanın seviyesine ulaşman için tam 1000 fırın ekmek yemen lazım ama yine de ulaşamazsın.
Sen kimsin be
Sen kimsin de mahmud efendi hz.nin cemaatini uyaracaksın be ahmak adam. sen kendini ne zannediyorsun…Cübbeli Hocanın seviyesine ulaşman için tam 1000 fırın ekmek yemen lazım ama yine de ulaşamazsın.
Yazıklar Olsun!!
Cübbeli Ahmet Hocaefendi gibi ehli sünnet bir alimi eleştirirken Allahtan hiç mi haya etmediniz. O Cübeli Hoca ki Ben Erbakan Hocayla heryere giderim, o ahirette nere giderse gitsin ben onunla olmaya razıyım diyebilen bir alim. Var mı başka böyle açıktan Milli Görüşü ve Erbakan Hocayı savunabilen bir alim. Ama siz kendinizden başka Milli Görüşçü tanımayan Gerçekte ise Milli Görüşün karalanmasına sebep olan insanlarsınız. Ben 2-3 yıl önce tanıdım sizi, çok kitap ve derginizi almıştım. onları okumuycam ve başkasına da okutmuycam çünkü başkasının da zehirlenmesine vesile olamam. bundan böyle size asla itibarım yoktur.
O cübbeli Ahmet hoca ki ehl-i sünnetin müdafii ve yılmaz savunucusu bir alimdir. Mevla Teala “Kim benim bir dostuma düşmanlık ederse ona karşı aslan kesilirim ” buyuruyor. Biz de sizi Allah için uyarıyor ve Cübbeli Hocadan helallik almanızı tavsiye ediyoruz. Ben bahse konu olan programların hepsini dinledim konuşmadığı sözleri sanki konuşmuş gibi yazmışsınız yazıklar olsun size.İftira etmeyin zira “El iftira eşeddü minezzina” .
Cübbeli Ahmet Hoca Mahmud Efendi Hz.nin yanında çocukluktan yetişen bir alim ve ondan izinsiz asla iş yapmayan birisidir. Tv programlarına da Efendi Hz.den izin alarak çıktı ve Hayroluyor inşaallah diyerek besmele çekip çıkmasını söylüyor Cübbeli Hocamıza. İki büyük hocamızın şehid olmasını sanki Cübbeli Hocamıza bağlıyorsunuz ki bu çok vahim bir iftiradır. Vatikanın Fener Rum patrikhanesinin yaptırmış olduğu katliamları masum bir alimin üzerine atmaya çalışmak vahametin de ötesinde bir iştir. Yoksa böyle yapmaya çalışmak suretiyle, Fener rum patrikhanesini ve karanlık güçleri masumlaştırmaya çalışmak ve cemaati içten bölmeye çalışmak mı derdiniz. Ama bu cemaat sizin provakasyonlarınıza gelmeyecek kadar arifane bir ilme ve tecrübeye vakıftır.
Sonra siz Ergenekoncu Doğu perinçekin kanalında çıkınca derdiniz islamı anlatmak oluyor; Cübbeli Hoca çıkınca onlara hizmet etti diyorsunuz. bu ne tutarsızlık ve çelişki böyle. Ben sizin böyle çok biribiriyle tenakuz sözlerinizi işittim. Zaten Erbakan Hocamız da sizin ne olduğunuz biliyor ve gönderdiğiniz derginizi bile kabul etmeyip “kargo parası bile ödemeden geri gönderin” talimatı veriyor. Erbakan hoca dışında bütün Milli Görüşçüleri sevmeyen ve eleşetiren sizler Milli Görüşe en büyük zararı vermektesiniz.
Haberiniz olsun ki Allahın azabı çok çetindir.
Yazıklar Olsun!!
Cübbeli Ahmet Hocaefendi gibi ehli sünnet bir alimi eleştirirken Allahtan hiç mi haya etmediniz. O Cübeli Hoca ki Ben Erbakan Hocayla heryere giderim, o ahirette nere giderse gitsin ben onunla olmaya razıyım diyebilen bir alim. Var mı başka böyle açıktan Milli Görüşü ve Erbakan Hocayı savunabilen bir alim. Ama siz kendinizden başka Milli Görüşçü tanımayan Gerçekte ise Milli Görüşün karalanmasına sebep olan insanlarsınız. Ben 2-3 yıl önce tanıdım sizi, çok kitap ve derginizi almıştım. onları okumuycam ve başkasına da okutmuycam çünkü başkasının da zehirlenmesine vesile olamam. bundan böyle size asla itibarım yoktur.
O cübbeli Ahmet hoca ki ehl-i sünnetin müdafii ve yılmaz savunucusu bir alimdir. Mevla Teala “Kim benim bir dostuma düşmanlık ederse ona karşı aslan kesilirim ” buyuruyor. Biz de sizi Allah için uyarıyor ve Cübbeli Hocadan helallik almanızı tavsiye ediyoruz. Ben bahse konu olan programların hepsini dinledim konuşmadığı sözleri sanki konuşmuş gibi yazmışsınız yazıklar olsun size.İftira etmeyin zira “El iftira eşeddü minezzina” .
Cübbeli Ahmet Hoca Mahmud Efendi Hz.nin yanında çocukluktan yetişen bir alim ve ondan izinsiz asla iş yapmayan birisidir. Tv programlarına da Efendi Hz.den izin alarak çıktı ve Hayroluyor inşaallah diyerek besmele çekip çıkmasını söylüyor Cübbeli Hocamıza. İki büyük hocamızın şehid olmasını sanki Cübbeli Hocamıza bağlıyorsunuz ki bu çok vahim bir iftiradır. Vatikanın Fener Rum patrikhanesinin yaptırmış olduğu katliamları masum bir alimin üzerine atmaya çalışmak vahametin de ötesinde bir iştir. Yoksa böyle yapmaya çalışmak suretiyle, Fener rum patrikhanesini ve karanlık güçleri masumlaştırmaya çalışmak ve cemaati içten bölmeye çalışmak mı derdiniz. Ama bu cemaat sizin provakasyonlarınıza gelmeyecek kadar arifane bir ilme ve tecrübeye vakıftır.
Sonra siz Ergenekoncu Doğu perinçekin kanalında çıkınca derdiniz islamı anlatmak oluyor; Cübbeli Hoca çıkınca onlara hizmet etti diyorsunuz. bu ne tutarsızlık ve çelişki böyle. Ben sizin böyle çok biribiriyle tenakuz sözlerinizi işittim. Zaten Erbakan Hocamız da sizin ne olduğunuz biliyor ve gönderdiğiniz derginizi bile kabul etmeyip “kargo parası bile ödemeden geri gönderin” talimatı veriyor. Erbakan hoca dışında bütün Milli Görüşçüleri sevmeyen ve eleşetiren sizler Milli Görüşe en büyük zararı vermektesiniz.
Haberiniz olsun ki Allahın azabı çok çetindir.
“Cübbeli’nin komedyen ve kompleksli hâli, Müslümanları incitmiştir.”
Cübbeli’nin komedyen ve kompleksli hâli, Müslümanları incitmiştir.
İsmailağa Cemaati’nden kısaca söz edelim…
Nakşi kökenli bir cemaat. Cemaatin bugün en önemli ismi İsmailağa Camii’nin eski imamı Mahmut Ustaosmanoğlu. Bu nedenle cemaat Mahmut Hocacılar olarak da biliniyor. Cemaat her ne kadar dinsel bir topluluk görüntüsü verse de cemaatin içinde muhafazakar kökenden gelen pek çok politik eğilim mevcut.
Gelelim Furkan dergisine…
Furkan Dergisi Mahmut Hoca’nın yeğeni Saadet Ustaosmanoğlu tarafından çıkarılan bir dergi…
Furkan dergisinde Cüppeli Ahmet Hoca’yı eleştiren bir yazı yayımlandı.
Biliyorsunuz Cüppeli Ahmet Hoca Fatih Altaylı’nın Teke Tek programında konuktu.
İşte eleştiri de Cüppeli Ahmet Hoca’nın programa katılmasıyla ilgili…
Yazıda deniyor ki; “Cübbeli’nin komedyen ve kompleksli hâli, Müslümanları incitmiştir.”
Furkan Dergisini oldukça kızdırmış program.
Devam edelim:
“Fatih Altaylı Cübbeli’nin bir misâlini vesile kılarak Allah Resûlü’ne “korkak” diyor… Cinayetin büyüğü bu davranış karşısında tabiî olarak Müslüman kimliğimizle Cübbeli’den Altaylı’ya haddini bildirecek bir tavır bekliyoruz… Ama tam tersi oluyor ve Cübbeli bu durum karşısında Altaylı’yı çılgına çevirecek bir şeyler söylemek yerine, Müslümanları çileden çıkaracak riyakâr, yalaka ve aşağılık kompleksinin daniskası sayılacak hareketlere yelteniyor… Facia sayılacak bu enstantane ne yazık ki birçok Müslüman tarafından fark edilemeyip Cübbeli’nin bu programdan büyük iş çıkardığı zannına dönüşmüştür. Yazık!”
Cem Yılmaz hususu da yazıda şöyle geçiyor:
“Türkiye’nin en ünlü komedyeni Cem Yılmaz bile sanatını icra ederken ciddiyetini muhafaza etmesini bilip karşısındakilere asla kendini maskara etmemeyi başarırken, ilim adamı sıfatıyla ekranlara çıkan ve kendini maskaraya çevirenlere yayvan tavırlarıyla fırsat veren Cübbeli’ye ne demeli?..”
İşte Furkan dergisinde yayımlanan Cüppeli Ahmet eleştirisi:
“Fatih Altaylı’nın Teke Tek programına konuk olan Cübbeli Ahmet Hoca, programın akışı içinde şamaroğlanı vazifesi gördüğünü fark etmeden konuşmasına devam ederken, mânâda cinayet sayılacak suçlar da işledi…
Kâinatın Efendisi’ne dair olmamız gereken hâl’le, olduğumuz hâl üzerinde bir muhasebe yaparsak mevzu biraz açılabilir zannediyoruz. Necmüddin Kübrâ Hazretleri’nin Mustafa Kara tarafından hazırlanan Tasavvufî Hayat isimli eserinin 74. sayfasında şöyle denilmiş: Nitekim bu konuda Resûlullah şöyle buyurmaktadır: “Ben, sizler için çocuğunuzdan, anne-babanızdan ve bütün insanlardan daha sevimli olmadığım müddetçe gerçek anlamda iman etmiş olamazsınız.” Bunun üzerine Hazret-i Ömer: “Ey Allah’ın Resûlü sen bana -kendim müstesna- çocuğumdan anne-babamdan ve bütün insanlardan daha sevimlisin” deyince, Peygamberimiz “kendinden de” diye ilave etti. Bunun üzerine, “Evet ya Resûlulah sen bana, çocuğumdan, anne-babamdan, kendimden ve bütün insanlardan daha sevimlisin” deyince Hazret-i Peygamber, “İşte şimdi inandın, teslim oldun, tasdik ettin ve gerçek imana ulaştın” diye buyurdu.
Kütub-i Sitte kaynaklı bu hadis-i şerif’e nisbetle Cübbeli’nin programda yaptığına bakarsak… Fatih Altaylı Cübbeli’nin bir misâlini vesile kılarak Allah Resûlü’ne “korkak” diyor… Cinayetin büyüğü bu davranış karşısında tabiî olarak Müslüman kimliğimizle Cübbeli’den Altaylı’ya haddini bildirecek bir tavır bekliyoruz… Ama tam tersi oluyor ve Cübbeli bu durum karşısında Altaylı’yı çılgına çevirecek bir şeyler söylemek yerine, Müslümanları çileden çıkaracak riyakâr, yalaka ve aşağılık kompleksinin daniskası sayılacak hareketlere yelteniyor… Facia sayılacak bu enstantane ne yazık ki birçok Müslüman tarafından fark edilemeyip Cübbeli’nin bu programdan büyük iş çıkardığı zannına dönüşmüştür. Yazık!
Necmüddin-i Kübra Hazretleri’nin söylediklerinin devamı şöyle: Allah Teâlâ da bu anlayışta olan sahabeyi överek şöyle buyuruyor: “… Onunla beraber olan kimseler kâfirlere karşı çetin ve metin, kendi aralarında ise merhametlidirler. Onları rüku ve secde eder bir durumda görürsün. Allah rızasını, fazl u keremini ister…” (Feth sûresi, 29. âyet-i kerîme.)”
Şimdi…
Bu kavle göre Cübbeli Müslümanlara en az Altaylı’ya gösterdiği kadar hoşgörülü davranmalı değil mi?.. Altaylı’ya “Fatih bey kardeşim” diye hitab eden Cübbeli, Genel Yayın Yönetmenimiz Saadeddin Ustaosmanoğlu’nun telefonlarına cevab vermiyor… Allah’a (Hâşâ) “sahtekâr” diyebilen Altaylı’ya gösterdiği bu hoşgörü sebebiyle, naklettiğimiz hadis-i şerif’in çetin mânâsına tosladığını fark edemeyen Cübbeli’nin, şöhret basamaklarında nefsini yellendirme niyetinde olduğu açık oluyor… Bunun başka izahını bulan bilen varsa bilmek isteriz… İmanın öfkesi yoksa sahibini maskaraya çevirmesi mukadderdir… Cübbeli kendine gelmeli… “İlim insanın cehlini alır ahmaklığını almaz”… İman zâfiyeti felâketleri davet edicidir; bu anlaşılmalı…
Programın müsbet taraflarını da (şayet varsa) ayaklar altına alan Allah’a ve Resûlü’ne hakarete cevab vermeme tavrı ile birlikte Cübbeli’nin komedyen ve kompleksli hâli, Müslümanları incitmiştir. Karşı tarafa da şu intibaı vermiştir:
“Cübbeli Ahmet’lerin sık sık televizyona çıkmasında büyük fayda var bana sorarsınız.
Gözünde büyütüp korkanlar ile gözünde büyütüp hayranlık duyanlar ortak bir noktada birleşiyorlar bu sayede.
Hissettiklerinin ve düşündüklerinin yersiz olduğu hususunda.
Ben, Cübbeli Ahmet olsam ağzımı açmam.” (Pakize Suda, Habertürk, 06.08.2009)
Evet… Fatih Altaylı ve Murat Bardakçı ciddi bir ilim adamı karşısında değil, sıradan ciddi bir vatandaş karşısında bile böylesine rahatlıkla, göbeklerini çatlatırcasına katıla katıla gülebilirler mi?… Türkiye’nin en ünlü komedyeni Cem Yılmaz bile sanatını icra ederken ciddiyetini muhafaza etmesini bilip karşısındakilere asla kendini maskara etmemeyi başarırken, ilim adamı sıfatıyla ekranlara çıkan ve kendini maskaraya çevirenlere yayvan tavırlarıyla fırsat veren Cübbeli’ye ne demeli?..
Allah tez zamanda aklını başına toplamayı nasib etsin; başka ne denilebilir… Efendi Hazretleri’ni sonuna kadar istismar etmesi meselesine şimdilik değinmiyoruz… Zaman her şeyin ilacıdır.
“İlim ilim bilmektir / İlim kendini bilmektir…”
Odatv.com
[url]http://www.odatv.com/Siyaset/ismailaga_cemaati_cuppeliye_neden_kizdi-17335.html[/url]
“Cübbeli’nin komedyen ve kompleksli hâli, Müslümanları incitmiştir.”
Cübbeli’nin komedyen ve kompleksli hâli, Müslümanları incitmiştir.
İsmailağa Cemaati’nden kısaca söz edelim…
Nakşi kökenli bir cemaat. Cemaatin bugün en önemli ismi İsmailağa Camii’nin eski imamı Mahmut Ustaosmanoğlu. Bu nedenle cemaat Mahmut Hocacılar olarak da biliniyor. Cemaat her ne kadar dinsel bir topluluk görüntüsü verse de cemaatin içinde muhafazakar kökenden gelen pek çok politik eğilim mevcut.
Gelelim Furkan dergisine…
Furkan Dergisi Mahmut Hoca’nın yeğeni Saadet Ustaosmanoğlu tarafından çıkarılan bir dergi…
Furkan dergisinde Cüppeli Ahmet Hoca’yı eleştiren bir yazı yayımlandı.
Biliyorsunuz Cüppeli Ahmet Hoca Fatih Altaylı’nın Teke Tek programında konuktu.
İşte eleştiri de Cüppeli Ahmet Hoca’nın programa katılmasıyla ilgili…
Yazıda deniyor ki; “Cübbeli’nin komedyen ve kompleksli hâli, Müslümanları incitmiştir.”
Furkan Dergisini oldukça kızdırmış program.
Devam edelim:
“Fatih Altaylı Cübbeli’nin bir misâlini vesile kılarak Allah Resûlü’ne “korkak” diyor… Cinayetin büyüğü bu davranış karşısında tabiî olarak Müslüman kimliğimizle Cübbeli’den Altaylı’ya haddini bildirecek bir tavır bekliyoruz… Ama tam tersi oluyor ve Cübbeli bu durum karşısında Altaylı’yı çılgına çevirecek bir şeyler söylemek yerine, Müslümanları çileden çıkaracak riyakâr, yalaka ve aşağılık kompleksinin daniskası sayılacak hareketlere yelteniyor… Facia sayılacak bu enstantane ne yazık ki birçok Müslüman tarafından fark edilemeyip Cübbeli’nin bu programdan büyük iş çıkardığı zannına dönüşmüştür. Yazık!”
Cem Yılmaz hususu da yazıda şöyle geçiyor:
“Türkiye’nin en ünlü komedyeni Cem Yılmaz bile sanatını icra ederken ciddiyetini muhafaza etmesini bilip karşısındakilere asla kendini maskara etmemeyi başarırken, ilim adamı sıfatıyla ekranlara çıkan ve kendini maskaraya çevirenlere yayvan tavırlarıyla fırsat veren Cübbeli’ye ne demeli?..”
İşte Furkan dergisinde yayımlanan Cüppeli Ahmet eleştirisi:
“Fatih Altaylı’nın Teke Tek programına konuk olan Cübbeli Ahmet Hoca, programın akışı içinde şamaroğlanı vazifesi gördüğünü fark etmeden konuşmasına devam ederken, mânâda cinayet sayılacak suçlar da işledi…
Kâinatın Efendisi’ne dair olmamız gereken hâl’le, olduğumuz hâl üzerinde bir muhasebe yaparsak mevzu biraz açılabilir zannediyoruz. Necmüddin Kübrâ Hazretleri’nin Mustafa Kara tarafından hazırlanan Tasavvufî Hayat isimli eserinin 74. sayfasında şöyle denilmiş: Nitekim bu konuda Resûlullah şöyle buyurmaktadır: “Ben, sizler için çocuğunuzdan, anne-babanızdan ve bütün insanlardan daha sevimli olmadığım müddetçe gerçek anlamda iman etmiş olamazsınız.” Bunun üzerine Hazret-i Ömer: “Ey Allah’ın Resûlü sen bana -kendim müstesna- çocuğumdan anne-babamdan ve bütün insanlardan daha sevimlisin” deyince, Peygamberimiz “kendinden de” diye ilave etti. Bunun üzerine, “Evet ya Resûlulah sen bana, çocuğumdan, anne-babamdan, kendimden ve bütün insanlardan daha sevimlisin” deyince Hazret-i Peygamber, “İşte şimdi inandın, teslim oldun, tasdik ettin ve gerçek imana ulaştın” diye buyurdu.
Kütub-i Sitte kaynaklı bu hadis-i şerif’e nisbetle Cübbeli’nin programda yaptığına bakarsak… Fatih Altaylı Cübbeli’nin bir misâlini vesile kılarak Allah Resûlü’ne “korkak” diyor… Cinayetin büyüğü bu davranış karşısında tabiî olarak Müslüman kimliğimizle Cübbeli’den Altaylı’ya haddini bildirecek bir tavır bekliyoruz… Ama tam tersi oluyor ve Cübbeli bu durum karşısında Altaylı’yı çılgına çevirecek bir şeyler söylemek yerine, Müslümanları çileden çıkaracak riyakâr, yalaka ve aşağılık kompleksinin daniskası sayılacak hareketlere yelteniyor… Facia sayılacak bu enstantane ne yazık ki birçok Müslüman tarafından fark edilemeyip Cübbeli’nin bu programdan büyük iş çıkardığı zannına dönüşmüştür. Yazık!
Necmüddin-i Kübra Hazretleri’nin söylediklerinin devamı şöyle: Allah Teâlâ da bu anlayışta olan sahabeyi överek şöyle buyuruyor: “… Onunla beraber olan kimseler kâfirlere karşı çetin ve metin, kendi aralarında ise merhametlidirler. Onları rüku ve secde eder bir durumda görürsün. Allah rızasını, fazl u keremini ister…” (Feth sûresi, 29. âyet-i kerîme.)”
Şimdi…
Bu kavle göre Cübbeli Müslümanlara en az Altaylı’ya gösterdiği kadar hoşgörülü davranmalı değil mi?.. Altaylı’ya “Fatih bey kardeşim” diye hitab eden Cübbeli, Genel Yayın Yönetmenimiz Saadeddin Ustaosmanoğlu’nun telefonlarına cevab vermiyor… Allah’a (Hâşâ) “sahtekâr” diyebilen Altaylı’ya gösterdiği bu hoşgörü sebebiyle, naklettiğimiz hadis-i şerif’in çetin mânâsına tosladığını fark edemeyen Cübbeli’nin, şöhret basamaklarında nefsini yellendirme niyetinde olduğu açık oluyor… Bunun başka izahını bulan bilen varsa bilmek isteriz… İmanın öfkesi yoksa sahibini maskaraya çevirmesi mukadderdir… Cübbeli kendine gelmeli… “İlim insanın cehlini alır ahmaklığını almaz”… İman zâfiyeti felâketleri davet edicidir; bu anlaşılmalı…
Programın müsbet taraflarını da (şayet varsa) ayaklar altına alan Allah’a ve Resûlü’ne hakarete cevab vermeme tavrı ile birlikte Cübbeli’nin komedyen ve kompleksli hâli, Müslümanları incitmiştir. Karşı tarafa da şu intibaı vermiştir:
“Cübbeli Ahmet’lerin sık sık televizyona çıkmasında büyük fayda var bana sorarsınız.
Gözünde büyütüp korkanlar ile gözünde büyütüp hayranlık duyanlar ortak bir noktada birleşiyorlar bu sayede.
Hissettiklerinin ve düşündüklerinin yersiz olduğu hususunda.
Ben, Cübbeli Ahmet olsam ağzımı açmam.” (Pakize Suda, Habertürk, 06.08.2009)
Evet… Fatih Altaylı ve Murat Bardakçı ciddi bir ilim adamı karşısında değil, sıradan ciddi bir vatandaş karşısında bile böylesine rahatlıkla, göbeklerini çatlatırcasına katıla katıla gülebilirler mi?… Türkiye’nin en ünlü komedyeni Cem Yılmaz bile sanatını icra ederken ciddiyetini muhafaza etmesini bilip karşısındakilere asla kendini maskara etmemeyi başarırken, ilim adamı sıfatıyla ekranlara çıkan ve kendini maskaraya çevirenlere yayvan tavırlarıyla fırsat veren Cübbeli’ye ne demeli?..
Allah tez zamanda aklını başına toplamayı nasib etsin; başka ne denilebilir… Efendi Hazretleri’ni sonuna kadar istismar etmesi meselesine şimdilik değinmiyoruz… Zaman her şeyin ilacıdır.
“İlim ilim bilmektir / İlim kendini bilmektir…”
Odatv.com
[url]http://www.odatv.com/Siyaset/ismailaga_cemaati_cuppeliye_neden_kizdi-17335.html[/url]
seviyesiz yazı
bu yazının başlığı bile yazının ve yazarının seviyesini göstermeye yeterli , onun için bu yazıya cevap yazmak bile gereksiz.
seviyesiz yazı
bu yazının başlığı bile yazının ve yazarının seviyesini göstermeye yeterli , onun için bu yazıya cevap yazmak bile gereksiz.
=)
sizlere gülmekten ve ayıplamaktan başka bişe yapmıyorm…
ilmnizin üstünde bir insana laf söylerken edebi biraz korusaydınız keşke….
bun kıskançlık olarak yorumluyor ve şiddetle kınıorum…
=)
sizlere gülmekten ve ayıplamaktan başka bişe yapmıyorm…
ilmnizin üstünde bir insana laf söylerken edebi biraz korusaydınız keşke….
bun kıskançlık olarak yorumluyor ve şiddetle kınıorum…
allah bizi insaf sahiplerinden eylesin.
s.a. muhterem kardeşlerim
hepimiz alimiyle cahiliyle nefis sahipleriyiz.herbirimizin doğru ve yanlışları var.
kardeşlerimizi tenkit ederken kişiliklerini tahkir etmeden yaptıkları hoş olmayan işleri kötülemeliyiz.hiçbir müslüman bütün bütün kötü veya bütün bütün hatasız olamaz.peygamberler hariç.milli görüş hareketi allahın rızası ve dini mübin için
yıllardan beri çalışırlar.ve bu davada onlarca hakiki tarikat şeyhleri destek vermiştir.allah’a (cc) çağıranla şeytana çağıranı ayırt ediniz buyurmuşlardır.
diger yandan cübbeli hoca efendininde bulundugu cemaat son derece saglamdır ve yıllardan beri islama hizmet etmektedir.kendisi de islam adına kendi bildiğince
hizmettedir.allah hepsinden ve hepimizden razı olsun.etrafda bunca kafir ve münafık varken biz kalkıpta kardeşlerimize mi düşmanlık edeceğiz.her zaman olduğu gibi şu an da birlik ve beraberlik zamanıdır.ayrıca hepimiz kendi kuvvetince islama hizmet etmeliyiz.allah (cc) için sevmeli veya buğzetmeliyiz.kendi kusurlarımızla
meşgul olmalıyız.dilimizde zikir olmalı.aklımızda fikir olmalı.kalbimizde şükür olmalı.ve herzaman insaflı olmalıyız.allah yar ve yardımcımız olsun.allaha emanet.sa.
allah bizi insaf sahiplerinden eylesin.
s.a. muhterem kardeşlerim
hepimiz alimiyle cahiliyle nefis sahipleriyiz.herbirimizin doğru ve yanlışları var.
kardeşlerimizi tenkit ederken kişiliklerini tahkir etmeden yaptıkları hoş olmayan işleri kötülemeliyiz.hiçbir müslüman bütün bütün kötü veya bütün bütün hatasız olamaz.peygamberler hariç.milli görüş hareketi allahın rızası ve dini mübin için
yıllardan beri çalışırlar.ve bu davada onlarca hakiki tarikat şeyhleri destek vermiştir.allah’a (cc) çağıranla şeytana çağıranı ayırt ediniz buyurmuşlardır.
diger yandan cübbeli hoca efendininde bulundugu cemaat son derece saglamdır ve yıllardan beri islama hizmet etmektedir.kendisi de islam adına kendi bildiğince
hizmettedir.allah hepsinden ve hepimizden razı olsun.etrafda bunca kafir ve münafık varken biz kalkıpta kardeşlerimize mi düşmanlık edeceğiz.her zaman olduğu gibi şu an da birlik ve beraberlik zamanıdır.ayrıca hepimiz kendi kuvvetince islama hizmet etmeliyiz.allah (cc) için sevmeli veya buğzetmeliyiz.kendi kusurlarımızla
meşgul olmalıyız.dilimizde zikir olmalı.aklımızda fikir olmalı.kalbimizde şükür olmalı.ve herzaman insaflı olmalıyız.allah yar ve yardımcımız olsun.allaha emanet.sa.
cübbeli hoca
Mügminler mügmin kardeslerine karsi yumusak, kafirlere karsi serttirler, ama siz mügmin kardesinize sert davraniyorsunuz. Allahdan korkun, hem madem yazdiniz erkekseniz adinizi da yazinda insanlar kim oldugunuzu bilsin. Böyle kaypaklik olmaz. 5 vakit namazini kilan, orucunu tutan, zekatini veren ve Allahin mügmin sifatlarinin tamami uzerinde bulunan bir insana nasil bu kadar yüklenebiliyorsunuz anlamis degilim. Birde zekatini verdigi mali Allah helal kiliyor, Allahin helal kildigini siz nasil haram kilarsiniz, kardesim Allahdan korkmazmisiniz siz, 5000 dolara saat almak kuranin neresinde haram kilindi. siz kadinlara böylemi deger veriyorsunuz. Hicmi bir sey almasin müslüman erkekler müslüman kadinlara. Eger O Allahin sevgili kulu ise, sizin vay halinize, dilerim allahdan sizin cezanizi dünyada keserde aleme ibret olursunuz.
cübbeli hoca
Mügminler mügmin kardeslerine karsi yumusak, kafirlere karsi serttirler, ama siz mügmin kardesinize sert davraniyorsunuz. Allahdan korkun, hem madem yazdiniz erkekseniz adinizi da yazinda insanlar kim oldugunuzu bilsin. Böyle kaypaklik olmaz. 5 vakit namazini kilan, orucunu tutan, zekatini veren ve Allahin mügmin sifatlarinin tamami uzerinde bulunan bir insana nasil bu kadar yüklenebiliyorsunuz anlamis degilim. Birde zekatini verdigi mali Allah helal kiliyor, Allahin helal kildigini siz nasil haram kilarsiniz, kardesim Allahdan korkmazmisiniz siz, 5000 dolara saat almak kuranin neresinde haram kilindi. siz kadinlara böylemi deger veriyorsunuz. Hicmi bir sey almasin müslüman erkekler müslüman kadinlara. Eger O Allahin sevgili kulu ise, sizin vay halinize, dilerim allahdan sizin cezanizi dünyada keserde aleme ibret olursunuz.
YAKIŞTIMI AHMETBEY
BU YAZI MİLLİÇ RUHUNA AYKIRIDIR DEHAL GERİ ÇEKİLSİN
Not: Hasan OKTAR, Halit Kurumeşe ve daha bilimum farklı takma isimlerle yazı yazmanız fark edilmeyeceğiniz anlamına gelmez, farklı isimler altında yazmayın yayınlanmayacaktır……
YAKIŞTIMI AHMETBEY
BU YAZI MİLLİÇ RUHUNA AYKIRIDIR DEHAL GERİ ÇEKİLSİN
Not: Hasan OKTAR, Halit Kurumeşe ve daha bilimum farklı takma isimlerle yazı yazmanız fark edilmeyeceğiniz anlamına gelmez, farklı isimler altında yazmayın yayınlanmayacaktır……
yeterbeeeeeeee
AKLINIZI BAŞINIZA alın cübbeli hocaya laf atmayın bundan sonra bu steye gırmıcem onu kısmanın alemı yok sız bunu yaparsanız başkası ne yapmaz
ondan başka varmı doğruları çıkıp söyleyen çok biliyosanız çıkıp siz söyleyın.ve oyunlara gelmeyın mılletın kafasınıda bulandırmayın lütfen…
yeterbeeeeeeee
AKLINIZI BAŞINIZA alın cübbeli hocaya laf atmayın bundan sonra bu steye gırmıcem onu kısmanın alemı yok sız bunu yaparsanız başkası ne yapmaz
ondan başka varmı doğruları çıkıp söyleyen çok biliyosanız çıkıp siz söyleyın.ve oyunlara gelmeyın mılletın kafasınıda bulandırmayın lütfen…
İlmi ile amel etmeyenler
Hoca efendi bariz bir şekilde hakkı gizlemiştir. Sisteme olan kulluğunu itiraf etmiştir. İnşaAllah bu söylemlerinden dolayı tevbe eder.
İlmi ile amel etmeyenler
Hoca efendi bariz bir şekilde hakkı gizlemiştir. Sisteme olan kulluğunu itiraf etmiştir. İnşaAllah bu söylemlerinden dolayı tevbe eder.
sert islam
biz deprem kasetlerini hala unutamadık ayrıca bu rada yazılmamış ama istanbul esenlerde atışalanı mahallesinde başımdan geçen bir hadiseyi nakledeyim yazıyı tasdiklediği için büyük bir anlam ifade eder cübbeli mahkemeye verilmiş fakat avukat parasının olmadığı için bizim çok yakın bir aile dostumuzun evine gelmiştive kendisinin çok zor durumda olduğunu ve avukat parasın bulunan hazirun tarafından toplanıp ödenmesini istemişti rakamda 10 milyardı ve kendisinin o meşhur villave evlerinin birisini satıp ödemesi gerekmezmi dediğimizde bu islam davasıdır ümmetin meselesi demişti ve babasınında iflas ettiğini söymişti evet bre zavallılar islam dediyse HZ PEYGAMBER S A V in örnek alınması gerekmezmiydi sen bir iş yapıyorsan ALLAH rızası için yaparsın ve yardımıda ondan dilersin böyle müslüman olunmaz ayrıca düzcede efendiye bağlı amcamın oğlu ve ailsi de göçük altında kaldı bu küçük süfyan onlardan özür dilesin helallik dilesin
sert islam
biz deprem kasetlerini hala unutamadık ayrıca bu rada yazılmamış ama istanbul esenlerde atışalanı mahallesinde başımdan geçen bir hadiseyi nakledeyim yazıyı tasdiklediği için büyük bir anlam ifade eder cübbeli mahkemeye verilmiş fakat avukat parasının olmadığı için bizim çok yakın bir aile dostumuzun evine gelmiştive kendisinin çok zor durumda olduğunu ve avukat parasın bulunan hazirun tarafından toplanıp ödenmesini istemişti rakamda 10 milyardı ve kendisinin o meşhur villave evlerinin birisini satıp ödemesi gerekmezmi dediğimizde bu islam davasıdır ümmetin meselesi demişti ve babasınında iflas ettiğini söymişti evet bre zavallılar islam dediyse HZ PEYGAMBER S A V in örnek alınması gerekmezmiydi sen bir iş yapıyorsan ALLAH rızası için yaparsın ve yardımıda ondan dilersin böyle müslüman olunmaz ayrıca düzcede efendiye bağlı amcamın oğlu ve ailsi de göçük altında kaldı bu küçük süfyan onlardan özür dilesin helallik dilesin
dergiye ve bazı yoeum culara iadedir
bu yorumu yazanın bsglı olsugu yer neresidir demiş biz ümmetin cemaatinebaglıyız onler nereye baglı onun cevabını versinler mümin müminin aynasıdır vesselam;-);-);-);-);-)
dergiye ve bazı yoeum culara iadedir
bu yorumu yazanın bsglı olsugu yer neresidir demiş biz ümmetin cemaatinebaglıyız onler nereye baglı onun cevabını versinler mümin müminin aynasıdır vesselam;););););)
yuhalama
buyazıyı kınıyor ve derhal kaldırılıp özür dilenmesini istiyoruz f
yuhalama
buyazıyı kınıyor ve derhal kaldırılıp özür dilenmesini istiyoruz f
kınama
:sad::sad::sad::sad: bu iftira dolu metni kınıyor tarihe kara birleke olarak düşen bu talihsizyazıyı derhal kaldır manızı istiyorum
kınama
>:(>:(>:(>:( bu iftira dolu metni kınıyor tarihe kara birleke olarak düşen bu talihsizyazıyı derhal kaldır manızı istiyorum
yorumum nerede
…
NOT:Öncelikle yazını direk kişiye sataşma ve ithamlar bulundurduğundan dolayı yayınlanmamıştır, Burası kişlerin karşılıklı atışma veya sataşma yeri değildir…
yorumum nerede
…
NOT:Öncelikle yazını direk kişiye sataşma ve ithamlar bulundurduğundan dolayı yayınlanmamıştır, Burası kişlerin karşılıklı atışma veya sataşma yeri değildir…
CÜBBELİ YAZISINA CEVAP
ALLAH İNSAF VERSİN KENDİN ÇALIP KENDİN OYNAMIŞSIN SENİN VERDİĞİN CEVAPLARIN HİÇBİRİNİ ONUN AĞZINDAN DUYMADIM AMA SANKİ OSÖYLEMİŞ GİBİ DAVRANARAK İFTİRA ATMIŞSIN ALLAH İNSAF VERSİN. SON ZAMANLARDA YETİŞMİŞ EN BÜYÜK BİR EHLİ SÜNNET ALİMİ HAKINDA BU KADAR SEVİYESİZ TENKİD YAZMIŞSINIZ.GÜNEŞ BALÇIKLA SIVANMAZ AMA SİZE ALLAH SORACAK YAPTIKLARINIZI ÜZÜLÜYORUM ONUN İÇİN YOKSA KENDİSİNE KÜFÜRDE ETSENİZ ONA BİR ZARARINIZ DOKUNMAZ. ŞUNUDA SÖYLİYM BİR SEFER DAHİ SELAMLAŞMAMIZ YOKTUR SADECE VAAZLARINI DİNLERİM .ALLAH KENDİSİNE SIHHAT AFİYET VERSİN.
CÜBBELİ YAZISINA CEVAP
ALLAH İNSAF VERSİN KENDİN ÇALIP KENDİN OYNAMIŞSIN SENİN VERDİĞİN CEVAPLARIN HİÇBİRİNİ ONUN AĞZINDAN DUYMADIM AMA SANKİ OSÖYLEMİŞ GİBİ DAVRANARAK İFTİRA ATMIŞSIN ALLAH İNSAF VERSİN. SON ZAMANLARDA YETİŞMİŞ EN BÜYÜK BİR EHLİ SÜNNET ALİMİ HAKINDA BU KADAR SEVİYESİZ TENKİD YAZMIŞSINIZ.GÜNEŞ BALÇIKLA SIVANMAZ AMA SİZE ALLAH SORACAK YAPTIKLARINIZI ÜZÜLÜYORUM ONUN İÇİN YOKSA KENDİSİNE KÜFÜRDE ETSENİZ ONA BİR ZARARINIZ DOKUNMAZ. ŞUNUDA SÖYLİYM BİR SEFER DAHİ SELAMLAŞMAMIZ YOKTUR SADECE VAAZLARINI DİNLERİM .ALLAH KENDİSİNE SIHHAT AFİYET VERSİN.
Üslubunuza dikkat edin
Yorum yazarken Üslubunuza dikkat edin.Yazıyı hiç okumadığınız belli o yazıda nerede Mahmut Efendiye tek laf söylenmiş çarpıtmayın konuyu.sizin cübbeli ahmet hocanız gitsin jetsikili görüntülerini ve mehdiyle alakalı inkar ettiği hadisleri ve ayrıca adnan oktara attığı mehdilik iftirasını anlatsın adnan hoca kırk kez ben mehdi değilim dedi siz hala çıkmış adama iftira atıyorsunuz vede mehdinin 1500 senesinden sonra geleçeğini söylüyorsunuzzzbunlar hadislerle çelişiyor…
Üslubunuza dikkat edin
Yorum yazarken Üslubunuza dikkat edin.Yazıyı hiç okumadığınız belli o yazıda nerede Mahmut Efendiye tek laf söylenmiş çarpıtmayın konuyu.sizin cübbeli ahmet hocanız gitsin jetsikili görüntülerini ve mehdiyle alakalı inkar ettiği hadisleri ve ayrıca adnan oktara attığı mehdilik iftirasını anlatsın adnan hoca kırk kez ben mehdi değilim dedi siz hala çıkmış adama iftira atıyorsunuz vede mehdinin 1500 senesinden sonra geleçeğini söylüyorsunuzzzbunlar hadislerle çelişiyor…
Ne Cüppesi?
Mahmutefendiye saygım büyük. Hızır hocanın neden şehit edildiğini bilen var mı? Veya hangi Müslüman önder, muta nikahı ile hristiyan bayanlarla mutlu oluyor? Cüppeli hakkında yorum yapmak istemiyorum. Fakat bana itici geliyor. Sefa ve lüks hayatının sorgulanması gerekir.
Ne Cüppesi?
Mahmutefendiye saygım büyük. Hızır hocanın neden şehit edildiğini bilen var mı? Veya hangi Müslüman önder, muta nikahı ile hristiyan bayanlarla mutlu oluyor? Cüppeli hakkında yorum yapmak istemiyorum. Fakat bana itici geliyor. Sefa ve lüks hayatının sorgulanması gerekir.
Vah vah
o kadar sey yazmissin ama ismini yazmayi unutmussun yazar efendi.. sende erkeksen ismini altina yazsana bel’am mis vah yazik cok yazik.
Vah vah
o kadar sey yazmissin ama ismini yazmayi unutmussun yazar efendi.. sende erkeksen ismini altina yazsana bel’am mis vah yazik cok yazik.
Sizler milli çözüm grubu olarak türkiyedeki milli görüş hareketini baltalamak için gerek yurtdışı ve gerekse yurtiçindeki meşru zeminlerde olmayan ve hatta bazı yabancı ülkelerin istihbarat teşkilatları ile birlikte yapmış olduğunuz bu propagandalar en kısa zamanda açığa çıkacaktır.Türk emniyet teşkilatı sizlerin kötü amaçlı emelleriniz için ülkenin çeşitli bölgelerinde bazı şirketler kurarak insanları nasıl dolandırdığınızı ve bunu yaparkende din istismarı yaptığınızı elbet bikmektedir.Tmennimiz odur ki en kısa zamanda haketmiş olduğunuz zindanlara kavuşursunuz
Sizler milli çözüm grubu olarak türkiyedeki milli görüş hareketini baltalamak için gerek yurtdışı ve gerekse yurtiçindeki meşru zeminlerde olmayan ve hatta bazı yabancı ülkelerin istihbarat teşkilatları ile birlikte yapmış olduğunuz bu propagandalar en kısa zamanda açığa çıkacaktır.Türk emniyet teşkilatı sizlerin kötü amaçlı emelleriniz için ülkenin çeşitli bölgelerinde bazı şirketler kurarak insanları nasıl dolandırdığınızı ve bunu yaparkende din istismarı yaptığınızı elbet bikmektedir.Tmennimiz odur ki en kısa zamanda haketmiş olduğunuz zindanlara kavuşursunuz
Cübbeli Erbakan yolundadır iftira atmayın
http://video.google.com/videoplay?docid=244358577203615622
Cübbeli Erbakan yolundadır iftira atmayın
http://video.google.com/videoplay?docid=244358577203615622
siz nerenizle okuyorsunuz
Yahu okumadan gaza gelrek bu yazıda Mahmut efendi aleyhine yazı var diyerek, hem Cübbeliyi aklamaya ve yazının ağırlığını hafifletmeye çalışan ve buna kanan safdillilere sesleniyorum…. yazının son iki paragrafınıdamı okumadınız ? yahu orada Mahmut efendi hazretlerinin başına gelebilecek bir kötülük için uyarı var, ayrıca yazıda 3 yerde Mahmut efendinin adı geçiyor, birincisi yeğeninin Mahmut efendi hazretlerini istismar ederek yapmış olabileceği bir ayıptan bahsediliyor ki burada Mahmut edenfiye bir menfi söz dahi yok, ikinci olarak Mahmut efendinin iki adet varisi mahiyetindeki şehit edilen iki adet değerli alimden bahsediliyor, burada da Mahmut efendi hazretlerinin aleyhine bir şey yok , son olarak ise Mahmut efendi hazretlerine yapılabilme ihtimali olan kötü bir oyundan bahsediliyor burda da bir şey yok….
Ama sinek misali illa o kadar gül kokulu çiçeklerin olduğu bahçede nerde bir damla ..ok bulsa ona konar ise, burada da gayet güzel bir yazıda konacak bir …k bulamayaınca kendi kendilerine def-i hacet eyleyerek ona konmaya çalışan sinekler uçusa geldiler…..
Okuyunda Cübeliyi denen Bel-am’ı aklamaya çalışacağınıza gidin iki adet şehit edilen aliminizin hesabını sorun ve olsası bir üzücü olay olmadan Mahmet efendi hazretlerine dikkat edin….
siz nerenizle okuyorsunuz
Yahu okumadan gaza gelrek bu yazıda Mahmut efendi aleyhine yazı var diyerek, hem Cübbeliyi aklamaya ve yazının ağırlığını hafifletmeye çalışan ve buna kanan safdillilere sesleniyorum…. yazının son iki paragrafınıdamı okumadınız ? yahu orada Mahmut efendi hazretlerinin başına gelebilecek bir kötülük için uyarı var, ayrıca yazıda 3 yerde Mahmut efendinin adı geçiyor, birincisi yeğeninin Mahmut efendi hazretlerini istismar ederek yapmış olabileceği bir ayıptan bahsediliyor ki burada Mahmut edenfiye bir menfi söz dahi yok, ikinci olarak Mahmut efendinin iki adet varisi mahiyetindeki şehit edilen iki adet değerli alimden bahsediliyor, burada da Mahmut efendi hazretlerinin aleyhine bir şey yok , son olarak ise Mahmut efendi hazretlerine yapılabilme ihtimali olan kötü bir oyundan bahsediliyor burda da bir şey yok….
Ama sinek misali illa o kadar gül kokulu çiçeklerin olduğu bahçede nerde bir damla ..ok bulsa ona konar ise, burada da gayet güzel bir yazıda konacak bir …k bulamayaınca kendi kendilerine def-i hacet eyleyerek ona konmaya çalışan sinekler uçusa geldiler…..
Okuyunda Cübeliyi denen Bel-am’ı aklamaya çalışacağınıza gidin iki adet şehit edilen aliminizin hesabını sorun ve olsası bir üzücü olay olmadan Mahmet efendi hazretlerine dikkat edin….
yazıklar olsun
;-):sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad: yazıklar olsun hadi cübbeli ahmede laf söylü yorsunuz mahmut efendi hz ne suçuvar yanlış yaptınız bu çarşanba cematını bize güveni azalır yukarıda biri hırsını almak için erbakan hocama saldırmış yok işbirlikçiymiş erbakan kadar buvatana hizmet eden birimivar d8 sanayi hyamlesi milli gençlik vakfının kuran kursları imam hatip okullarına lisesütotüsünü bile overdi allah ondan razıolsun israil büyük elçisini bile kabul etmedi haftalarca kapısında baekletti allh aşkına iftira atmayın(cübbeliye gelince beyan d 2000 yılı sayısında kendisi birhocaya yalova termale gittigi için takvasıuz demiş kendisi plajda yakalanınca sünnet bu ne lahana turşusu)ama efendi hz lerine ve diger hacalarımıza lafyok(erbakan hoca 28 şubatta islami biri oldugu için zordurumda kalmadımı 2 cumhur başkanı ismet inönü bile bu millet bi tane adamyetiştirdi oda sofi çıktı diyo şimdi dergiye kızdıkdiye böyle degerli birine lütfen çamur atmayalım unut mayalımki mümün müminin aynasıdır) göstereceginiz tepkiyi dogru yere yani dergiye gösterin
yazıklar olsun
;)>:(>:(>:(>:(>:(>:(>:( yazıklar olsun hadi cübbeli ahmede laf söylü yorsunuz mahmut efendi hz ne suçuvar yanlış yaptınız bu çarşanba cematını bize güveni azalır yukarıda biri hırsını almak için erbakan hocama saldırmış yok işbirlikçiymiş erbakan kadar buvatana hizmet eden birimivar d8 sanayi hyamlesi milli gençlik vakfının kuran kursları imam hatip okullarına lisesütotüsünü bile overdi allah ondan razıolsun israil büyük elçisini bile kabul etmedi haftalarca kapısında baekletti allh aşkına iftira atmayın(cübbeliye gelince beyan d 2000 yılı sayısında kendisi birhocaya yalova termale gittigi için takvasıuz demiş kendisi plajda yakalanınca sünnet bu ne lahana turşusu)ama efendi hz lerine ve diger hacalarımıza lafyok(erbakan hoca 28 şubatta islami biri oldugu için zordurumda kalmadımı 2 cumhur başkanı ismet inönü bile bu millet bi tane adamyetiştirdi oda sofi çıktı diyo şimdi dergiye kızdıkdiye böyle degerli birine lütfen çamur atmayalım unut mayalımki mümün müminin aynasıdır) göstereceginiz tepkiyi dogru yere yani dergiye gösterin
sorular
cvb 1siz allah alenen acıkca zına içki faiz yanı acık ca işlenen gunahlar ıcın bela musallat edr lut kawmı gıbı kı duyosunuz oyle depremde nıye cogunlu hemen camıye nazmaza basladı tabı ısı bılen basladı bılmeyen avare gıbı ay nabcz cvb2 mahmut hoca için yegenın 18 tırılyon yolsuzlu ıddası haberım yok ama velevkı olsun bu mahmut efendıyı kotulemez onun alım oldugunu yalanlamaz sayet oyle olsa gecmısdekı beygamberlere bakalım kımın oglu kımın karısı kımın babası ibrahım a.sgıbı cvb3 bebek ve7ys cocuk bu sahsa yonelık deyıl buna ızah yabmıcam zaden hıc bırıne gerek yok sen dam yazmıyosun cumleyı mıllete hocayı kotuluyon derdın ne sen namaz yok oruc eh varsada nasıl hep fetvaları kendınıze gore tabı hocalarıda sen zekatını verıyonmu ona bakıyon kendı malı zekatını verıyosa maddı durumu ıyıyse verırbutcenden fazlasını harcarsan israf benın1trılyon baram olur 500 mılyonluk eslbıse alırım zekatı verıyomya sanane kendıne bak hoca yı kotuleme ne marazın var hocaya ha tumencı yalancı dıyosun baracı ozaman bara verdehocaya sana gore fetvalar versn işine gelır
sorular
cvb 1siz allah alenen acıkca zına içki faiz yanı acık ca işlenen gunahlar ıcın bela musallat edr lut kawmı gıbı kı duyosunuz oyle depremde nıye cogunlu hemen camıye nazmaza basladı tabı ısı bılen basladı bılmeyen avare gıbı ay nabcz cvb2 mahmut hoca için yegenın 18 tırılyon yolsuzlu ıddası haberım yok ama velevkı olsun bu mahmut efendıyı kotulemez onun alım oldugunu yalanlamaz sayet oyle olsa gecmısdekı beygamberlere bakalım kımın oglu kımın karısı kımın babası ibrahım a.sgıbı cvb3 bebek ve7ys cocuk bu sahsa yonelık deyıl buna ızah yabmıcam zaden hıc bırıne gerek yok sen dam yazmıyosun cumleyı mıllete hocayı kotuluyon derdın ne sen namaz yok oruc eh varsada nasıl hep fetvaları kendınıze gore tabı hocalarıda sen zekatını verıyonmu ona bakıyon kendı malı zekatını verıyosa maddı durumu ıyıyse verırbutcenden fazlasını harcarsan israf benın1trılyon baram olur 500 mılyonluk eslbıse alırım zekatı verıyomya sanane kendıne bak hoca yı kotuleme ne marazın var hocaya ha tumencı yalancı dıyosun baracı ozaman bara verdehocaya sana gore fetvalar versn işine gelır
SORU VE CEVAP SORMADAN
TEK KELİME ALLAH RAZI OLSUN… KELEPÇE TAKMADAN BU TÜR HESAPLAR YIKILMIYOR DESTEKÇİLERİDE BİTMİYOR.. ALLAH HİDAYET NASİP ETSİN… EMEĞİNİZE VE YÜREĞİNİZE SAĞLIK…
SORU VE CEVAP SORMADAN
TEK KELİME ALLAH RAZI OLSUN… KELEPÇE TAKMADAN BU TÜR HESAPLAR YIKILMIYOR DESTEKÇİLERİDE BİTMİYOR.. ALLAH HİDAYET NASİP ETSİN… EMEĞİNİZE VE YÜREĞİNİZE SAĞLIK…
xxxx
milli çözümcüler müslüman mısınız?o zaman müslüman kardeşinin açığını böyle kapatma fatih altaylı gibi gidin yüzüne söyleyin.. bir de mahmut efendi hz.lerini her olaya katmayın..bu kadar çok biliyorsunuz müslüman kardeşinin ayıbını nasıl örtüleceğini bilin…………
xxxx
milli çözümcüler müslüman mısınız?o zaman müslüman kardeşinin açığını böyle kapatma fatih altaylı gibi gidin yüzüne söyleyin.. bir de mahmut efendi hz.lerini her olaya katmayın..bu kadar çok biliyorsunuz müslüman kardeşinin ayıbını nasıl örtüleceğini bilin…………
adf denilene….
bana bak adf! oynaklığı ve kaypaklığı aşikar olmuş tanrını savunmak için alçakça hem de Yahudi ürünü iftiraları gündeme getirip Erbakan Hocama salyanı akıttığın cümlelerin buradan bir cariyein zalim efendisini savunmasından daha zelil görünüyor.Bu çağdaş Bel’am hem senin gibi saf kişilerin üstünden saltanat sürüyor hem de ahiretlerini mahvediyor. Erbakan Hocam ve onun mücadelesi olmasaydı senin o oryantal dansöz efendin adam yerine bile konulmaz, ulusal televizyonlardan Siyonistlere böyle stiriptizler yapamazdı.Yahudi ağzıyla Hocama edepsizlik edeceğine Allahı mı yoksa şeyh(!)ini mi daha üstün tuttuğunu sorgula;mü’min bir yanlış ortaya çoıktığı zaman hatasından tevbe eder Allah’a sığınır, tüm İslam Aleminin Komutanı olan şahsiyete edepsizlik yapacak kadar kahpeleşemez….!
adf denilene….
bana bak adf! oynaklığı ve kaypaklığı aşikar olmuş tanrını savunmak için alçakça hem de Yahudi ürünü iftiraları gündeme getirip Erbakan Hocama salyanı akıttığın cümlelerin buradan bir cariyein zalim efendisini savunmasından daha zelil görünüyor.Bu çağdaş Bel’am hem senin gibi saf kişilerin üstünden saltanat sürüyor hem de ahiretlerini mahvediyor. Erbakan Hocam ve onun mücadelesi olmasaydı senin o oryantal dansöz efendin adam yerine bile konulmaz, ulusal televizyonlardan Siyonistlere böyle stiriptizler yapamazdı.Yahudi ağzıyla Hocama edepsizlik edeceğine Allahı mı yoksa şeyh(!)ini mi daha üstün tuttuğunu sorgula;mü’min bir yanlış ortaya çoıktığı zaman hatasından tevbe eder Allah’a sığınır, tüm İslam Aleminin Komutanı olan şahsiyete edepsizlik yapacak kadar kahpeleşemez….!
[quote]adf
yazar yanlış!, Temmuz 30, 2009
yaw senvgili kardeşim siz mücahit erbakana bakdınızmı peki!!! koalisyon partisinde iken israili tanıma adı altında atılan imzanın biri erbakana ait dudayevin öldürülmesi sizin erbakanınızın verdiği telsizle gerçekleştirildi bu erbakan okadar mücahitse sürmüş olduğu saltanat oğullarının saltanatı mücahitliğe yaşkışıyormu ? eğer bu kadar mücaahitse evlendirme töreninde limuzinle ewe gitme son kalite ve ihtişamlı bir düğün ve israf a ne demeliyiz ??? ben burda ne cübbeliyi savunuyorum ne bir başkasını fakat madem birilerini eleştiriceksiniz hak için ozaman objektif olun ki alnınızdan öpülsün [/quote]
Yahu objektiflikten bahseden müfteriye de bakın siz,
defalarca yazıldı söylendi, refahyol koalisyonu sırasında devam eden anlaşmalar dışında YENi İLAVE bir anlaşma imzalanmadı diye ve bu belgelerle kanıtlandı, ama yok burjuca bel’amcıklara laf söylendi diye hemen müfrerilerin yaptığı gibi iftira atacaksınız, utanın, bu ateizmde bile yoktur, zira yalan ve iftira en başta insanlığa ve erkekliğe aykırı bir şeydir…
Kaldıki o telsiz dediğinizi bile internetten doğru düzgün yazamamışsınız, interntte yazan iftiralarda cep telefonu diye geçer ve çamur atacak bir olay bulamadılar da i,şe hem Tüğrkiyeyi hem de Erbakan Hocamızı karıştırmnışlar, yahuı sizi gidi müfteriler bari karalauacaksınız adam gibi bir şeyler bulun , 3-4 kancıkın uydurduklarını taşımayın, düğün olayında ise bir haram yoktur, bir çok devlet adamının davet edildiği düğünlere ona göre hazırlanmıştır….
Yahu sizi gidin de peygamberin sünneti diyerek yüzme havuzunda yüzmek ile üç beş taş yüzük takmayı anlayan bel’amcıklara sözünüzü söyleyin, ölen alimlerin kemikleri üzerinden cemaatin liderliğine, ve abedenin kukla hocası olmaya, kaşını gözünü oynatan ve kırıtan bel’amcıklara lafınızı söyleyin….
Utanın diyecem ama sanırım oda abede ye iadesiz taahhütsüz gönderildi…
[quote]adf
yazar yanlış!, Temmuz 30, 2009
yaw senvgili kardeşim siz mücahit erbakana bakdınızmı peki!!! koalisyon partisinde iken israili tanıma adı altında atılan imzanın biri erbakana ait dudayevin öldürülmesi sizin erbakanınızın verdiği telsizle gerçekleştirildi bu erbakan okadar mücahitse sürmüş olduğu saltanat oğullarının saltanatı mücahitliğe yaşkışıyormu ? eğer bu kadar mücaahitse evlendirme töreninde limuzinle ewe gitme son kalite ve ihtişamlı bir düğün ve israf a ne demeliyiz ??? ben burda ne cübbeliyi savunuyorum ne bir başkasını fakat madem birilerini eleştiriceksiniz hak için ozaman objektif olun ki alnınızdan öpülsün [/quote]
Yahu objektiflikten bahseden müfteriye de bakın siz,
defalarca yazıldı söylendi, refahyol koalisyonu sırasında devam eden anlaşmalar dışında YENi İLAVE bir anlaşma imzalanmadı diye ve bu belgelerle kanıtlandı, ama yok burjuca bel’amcıklara laf söylendi diye hemen müfrerilerin yaptığı gibi iftira atacaksınız, utanın, bu ateizmde bile yoktur, zira yalan ve iftira en başta insanlığa ve erkekliğe aykırı bir şeydir…
Kaldıki o telsiz dediğinizi bile internetten doğru düzgün yazamamışsınız, interntte yazan iftiralarda cep telefonu diye geçer ve çamur atacak bir olay bulamadılar da i,şe hem Tüğrkiyeyi hem de Erbakan Hocamızı karıştırmnışlar, yahuı sizi gidi müfteriler bari karalauacaksınız adam gibi bir şeyler bulun , 3-4 kancıkın uydurduklarını taşımayın, düğün olayında ise bir haram yoktur, bir çok devlet adamının davet edildiği düğünlere ona göre hazırlanmıştır….
Yahu sizi gidin de peygamberin sünneti diyerek yüzme havuzunda yüzmek ile üç beş taş yüzük takmayı anlayan bel’amcıklara sözünüzü söyleyin, ölen alimlerin kemikleri üzerinden cemaatin liderliğine, ve abedenin kukla hocası olmaya, kaşını gözünü oynatan ve kırıtan bel’amcıklara lafınızı söyleyin….
Utanın diyecem ama sanırım oda abede ye iadesiz taahhütsüz gönderildi…
insafsız yaklaşmışsınız
cüppeli hoca’nın programını kendi sitesinden izledim. verdiği cevaplardan gayet iyi anlaşılıyorki kendisi ve çarşamba cemaati büyük baskılar altında. ve cüppeli hoca hukuken sorumlu olmayacak bir tarzda konuştu. 13 ay hapis yatmış, iki değerli hocaları suikastta uğramış ve her an gözetim altında olan bir ortamda bulunmanın getirdiği bir savunma mekanizması şeklindeydi. eleştirilerimizde biraz daha insaflı olalım. masonik medyada çıkan haberlerlerin verileriyle bir kardeşimizi incitmeyelim. kişinin beyanı esastır. eşine alınmış bir hediyeyi bu şekilde deşifre eden en yakın arkadaşları bile ajan çıkıyor. bir kere çok ayıp birşey ki bir insanın eşine alınan hediyeyi gündeme getirmek. edebe mugayyirdir. okulları yok bu doğru. fatih altaylı kuran kurslarını sormadıki? ayrıca 28 şubat süreci silindir gibi geçti. sakaryadaki babasından kalan araziye külliye yaptıracakken devlet el koydu. devlete çağrıda bulunarak hiç olmazsa bunu cami yapında vakfedenlerin vakıfları yerine gelsin. vakıfın muhasebesi var giren çıkan belli. zaten öyle olmasaydı o süreçte birde zimmetten yargılanıp içeri alınırdı.
lütfen istirham ediyorum haklı eleştirilerimizi yapalım ama insaflı ve adil olalım. bunlar secde eden namaz kılan insanlar. safız dedi. saf (arındırmış, kötülük düşünmeyen) anlamınıda verdi. yer isimleri vermesinden dolayı özür dilemesi bir erdemliliktir. Ama konunun ana fikrini özellikle inkar etmedi. hepimizin günahları ve hataları var. iranla ekonomik ilişkileri keselim anlamında birşey söylemedi. sadece şii olduğunu zaten bu cemaatin öteden beri bir ehl-i sünnet hassasiyeti vardır ve doğrudur. onu tekrar etti. atatürkle ilgili konuşmalarını ilm-i siyaset ve hukuken başı belaya girmemesi açısından konuştuğu izlenimi edindim.
Allah bizlere hakkı hak olarak görüp hakka tabi olanlardan, batılı batıl olarak görüp batıldan uzaklaşan kullarından etsin.
Tevvap olan Allah hepimizi affetsin.(amin)
insafsız yaklaşmışsınız
cüppeli hoca’nın programını kendi sitesinden izledim. verdiği cevaplardan gayet iyi anlaşılıyorki kendisi ve çarşamba cemaati büyük baskılar altında. ve cüppeli hoca hukuken sorumlu olmayacak bir tarzda konuştu. 13 ay hapis yatmış, iki değerli hocaları suikastta uğramış ve her an gözetim altında olan bir ortamda bulunmanın getirdiği bir savunma mekanizması şeklindeydi. eleştirilerimizde biraz daha insaflı olalım. masonik medyada çıkan haberlerlerin verileriyle bir kardeşimizi incitmeyelim. kişinin beyanı esastır. eşine alınmış bir hediyeyi bu şekilde deşifre eden en yakın arkadaşları bile ajan çıkıyor. bir kere çok ayıp birşey ki bir insanın eşine alınan hediyeyi gündeme getirmek. edebe mugayyirdir. okulları yok bu doğru. fatih altaylı kuran kurslarını sormadıki? ayrıca 28 şubat süreci silindir gibi geçti. sakaryadaki babasından kalan araziye külliye yaptıracakken devlet el koydu. devlete çağrıda bulunarak hiç olmazsa bunu cami yapında vakfedenlerin vakıfları yerine gelsin. vakıfın muhasebesi var giren çıkan belli. zaten öyle olmasaydı o süreçte birde zimmetten yargılanıp içeri alınırdı.
lütfen istirham ediyorum haklı eleştirilerimizi yapalım ama insaflı ve adil olalım. bunlar secde eden namaz kılan insanlar. safız dedi. saf (arındırmış, kötülük düşünmeyen) anlamınıda verdi. yer isimleri vermesinden dolayı özür dilemesi bir erdemliliktir. Ama konunun ana fikrini özellikle inkar etmedi. hepimizin günahları ve hataları var. iranla ekonomik ilişkileri keselim anlamında birşey söylemedi. sadece şii olduğunu zaten bu cemaatin öteden beri bir ehl-i sünnet hassasiyeti vardır ve doğrudur. onu tekrar etti. atatürkle ilgili konuşmalarını ilm-i siyaset ve hukuken başı belaya girmemesi açısından konuştuğu izlenimi edindim.
Allah bizlere hakkı hak olarak görüp hakka tabi olanlardan, batılı batıl olarak görüp batıldan uzaklaşan kullarından etsin.
Tevvap olan Allah hepimizi affetsin.(amin)
adf
yaw senvgili kardeşim siz mücahit erbakana bakdınızmı peki!!! koalisyon partisinde iken israili tanıma adı altında atılan imzanın biri erbakana ait dudayevin öldürülmesi sizin erbakanınızın verdiği telsizle gerçekleştirildi bu erbakan okadar mücahitse sürmüş olduğu saltanat oğullarının saltanatı mücahitliğe yaşkışıyormu ? eğer bu kadar mücaahitse evlendirme töreninde limuzinle ewe gitme son kalite ve ihtişamlı bir düğün ve israf a ne demeliyiz ??? ben burda ne cübbeliyi savunuyorum ne bir başkasını fakat madem birilerini eleştiriceksiniz hak için ozaman objektif olun ki alnınızdan öpülsün
adf
yaw senvgili kardeşim siz mücahit erbakana bakdınızmı peki!!! koalisyon partisinde iken israili tanıma adı altında atılan imzanın biri erbakana ait dudayevin öldürülmesi sizin erbakanınızın verdiği telsizle gerçekleştirildi bu erbakan okadar mücahitse sürmüş olduğu saltanat oğullarının saltanatı mücahitliğe yaşkışıyormu ? eğer bu kadar mücaahitse evlendirme töreninde limuzinle ewe gitme son kalite ve ihtişamlı bir düğün ve israf a ne demeliyiz ??? ben burda ne cübbeliyi savunuyorum ne bir başkasını fakat madem birilerini eleştiriceksiniz hak için ozaman objektif olun ki alnınızdan öpülsün
din baronları
cübbeli gibi dini tekeline alıp pazarlayan insanlara karsı dikkatli olunmalıdır. milli cözüm dergisi ise bizlere bu adamların gerçek yüzlerini göstermesinden ötürü duayı hak etmektedir. ALLAH SİZLERDEN RAZI OLSUN. YÜREGİNİZE SAĞLIK.
din baronları
cübbeli gibi dini tekeline alıp pazarlayan insanlara karsı dikkatli olunmalıdır. milli cözüm dergisi ise bizlere bu adamların gerçek yüzlerini göstermesinden ötürü duayı hak etmektedir. ALLAH SİZLERDEN RAZI OLSUN. YÜREGİNİZE SAĞLIK.